اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروزی برج آزادی
کد خبر: 3701033
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروزی برج آزادی

گروه هنر ــ نعمت‌الله پایان ویژه برنامه‌های نوروزی مجموعه فرهنگی برج آزادی را اعلام کرد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروزی برج آزادی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی برج آزادی، نعمت‌الله پایان، رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی گفت: در شکفتن جشن نوروز برای هموطنانمان در همه سال سرسبزی جاودان و شادی، اندیشه‌ای پویا و برخورداری از نعمات خدادادی آرزومندیم و برای آغاز سال برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌ایم.

پایان ادامه داد: مجموعه برج آزادی با حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و همکاری شهرداری منطقه 9 تهران در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای برای گردشگران نوروزی تدارک دیده است. طبق روال هرساله، در روزهای نوروزی درهای بام برج آزادی به روی بازدید‌کنندگان گشوده خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی سفره هفت‌سین نوروزی که به همت سهیلا رضائیان در داخل برج انجام می‌شود، افزود: برپایی جشنواره و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی «نوروزگاه 97»، نمایشگاه‌های تجسمی، اجرای مراسم آیینی اقوام ایرانی، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی محلی و اقوام ایرانی، نمایش و استند‌آپ کمدی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

یادآور می‌شود؛ ویژه‌برنامه‌های بهارانه مجموعه برج آزادی از 2 تا 12 فروردین 97 از ساعت 9 صبح تا 20 عصر در میدان و برج آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha