نام‌گذاری ۳۵ ایستگاه نوروزی به نام شهدا
کد خبر: 3701080
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
مهدیان‌نسب مطرح کرد:

نام‌گذاری ۳۵ ایستگاه نوروزی به نام شهدا

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: تعداد ۳۵ ایستگاه نوروزی به نام ۳۵ شهید نام‌گذاری شده که وظیفه آن‌ها امدادرسانی و اطلاع‌رسانی است.

‌به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، امروز یک‌شنبه، ۲۷ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: مردم با آرامش چهارشنبه آخر سال را سپری کردند که این امر مرهون زحمات، اطلاع‌رسانی و مباحث فرهنگی پیشگیرانه است.
وی با بیان این‌که در آستانه سال نو در صبح‌گاه پلیس طرح نوروزی پلیس‌راه آغاز شد، گفت: این طرح از ۲۵ اسفند شروع شده و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.
مهدیان‌نسب از استقرار ۱۸۰ گشت خودرویی از پلیس راه و ۳۰ دستگاه کمکی برای محورهای فرعی خبر داد و افزود: در مجموع هزار و ۴۵۷ گشت خودرویی موتوری، پاس پیاده برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که ۳۰ دستگاه خودرو از برون‌سازمان به‌کارگیری کردیم، اظهارکرد: برای امسال در مجموع شش هزار نفر به کارگیری شده است این در حالی‌است که علاوه‌بر این ۷۹۱ پلیس افتخاری و نگهبان محله با ما همکاری می‌کنند.
وی افزود: تعداد ۳۵ ایستگاه نوروزی به نام ۳۵ شهید نام‌گذاری شده که وظیفه آن‌ها امدادرسانی و اطلاع‌رسانی است.
مهدیان‌نسب افزود: در سال آینده ۱۸ اولویت ماموریتی پیش‌بینی شده و اولویت‌ها علاوه‎بر اجتماعی و انتظامی، با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده نیروی انتظامی لرستان از ایجاد قرارگاه جهادی افسران مقابله با جنگ نرم برای حوزه آموزش و اطلاع رسانی نیروی انتظامی لرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قرارگاه مبارزه با قاچاق سرعت نیز تشکیل خواهد شد.
وی با بیان این‌که ۱۷ سازمان و نهاد در پیشگیری از سرقت و جرائم دخیل هستند، ادامه داد: هدف ما این است که شتاب پیشگیری از جرم را جلو ببریم کمااینکه در لرستان این ایام عروسی‌های زیادی انجام می‌شود در عروسی‌ها باید انتظام‌بخشی انجام شود.
مهدیان‌نسب گفت: شعار ناجا آرامش بهاری با نظم و امنیت است زیرا آرامش مردم با نظم و امنیت گره خورده است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که امنیت توسط مردم تولید می‌شود، نیروی انتظامی را حافظ امنیت دانست و گفت: پیشگیری و امر به معروف و نهی از منکر در لرستان پایه‌های محکم دارد.

انتهای پیام

captcha