قزوین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است
کد خبر: 3701108
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
جانشین ستاد خدمات سفر استان:

قزوین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است

گروه اجتماعی- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تلاش همه‌جانبه دستگاه‌های خدمت‌رسان امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان مهیا شده است.

به گزارش ایکنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه ستاد سفر نوروزی که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی باید همه دستگاه‌ها کشیک مناسب داشته باشند و با اطلاع‌رسانی از خدمات خود زمینه بهره‌مندی مردم را از این خدمات مهیا کنند.
وی اضافه کرد: جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر، نظافت مساجد و سرویس‌های بهداشتی مراکز اقامتی، بین‌راهی، رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت، نظارت بر فعالیت حمل‌ونقل درون‌شهری، آمادگی شبکه بانکی برای فعال کردن خودپردازها در این ایام ضروری است.
فرخزاد یادآور شد: استفاده از ظرفیت سمن‌ها و رسانه‌های گروهی و صداوسیما برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری و اقامتی از کارهایی است که می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: دفتر بازرسی استانداری قزوین آمادگی دارد تا با دعوت از مدیران برای پاسخگویی در سامانه سمان اقدام کند و از مدیران انتظار همکاری داریم.
معاون عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم و در این راستا همه مناطق دینی و اقامتی آماده پذیرایی شده است.
وی بیان کرد: با تأمین اقلام موردنیاز مردم در این ایام هیچ کبود و مشکلی نخواهیم داشت و آمادگی داریم تا ایام خوشی را برای مسافران نوروزی مهیا کنیم.
فرخزاد اعلام کرد: در تعطیلات نوروزی سال 97 اداره کل راهداری استان با 25 راهدارخانه، 300 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و 400 نیروی راهدار، جمعیت هلال‌احمر نیز با 32 پایگاه امداد و نجات ثابت و یک فروند بالگرد، هشت پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، روزانه 240 امدادگر و نجات گر، 45 دستگاه آمبولانس و 25 دستگاه ست نجات به همراه اورژانس 115 با 41 پایگاه، چهار ایستگاه سلامت و روزانه 200 نفر از کارکنان به مسافران نوروزی استان قزوین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha