انتخاب کارشناس امور قرآنی لردگان به‌عنوان کارشناس برتر در جشنواره منهاج
کد خبر: 3701138
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
خدری خبر داد:

انتخاب کارشناس امور قرآنی لردگان به‌عنوان کارشناس برتر در جشنواره منهاج

انتخاب کارشناس امور قرآنی لردگان به‌عنوان کارشناس برتر در جشنواره منهاج گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان از انتخاب کارشناس امور قرآنی لردگان به‌عنوان کارشناس برتر استان در جشنواره استانی منهاج خبر داد.

احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان،در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: جشنواره استانی منهاج با محوریت سوره مبارکه مؤمنون در سطح استان چهارمحال و بختیاری و برخی استان‌های هم‌جوار برگزار شد که با استقبال پرشور قرآنیان و عموم مردم مواجه شد.
وی افزود: این جشنواره در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار شد؛ که قرآن آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی در سطح شهرستان به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده به مسابقات استانی راه پیدا کردند.
خدری اظهار کرد: بعد از داوری در مسابقات استانی، افراد برتر انتخاب و در مراسم اختتامیه از آنان تجلیل شد که در این میان حسین ماندنی کارشناس امور قرآنی شهرستان لردگان به‌عنوان کارشناس برتر استان در جشنواره منهاج انتخاب و از وی تجلیل شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان خاطرنشان کرد: 17 نفر از شهرستان لردگان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم استانی شدند. جناب آقای فتاحی نیز به‌عنوان مدیر مرکز قرآنی برتر استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

captcha