پیمانکار؛ مقصر نصب المان اشتباه در میدان شهدای ساری
کد خبر: 3701171
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
زیبافر عنوان کرد:

پیمانکار؛ مقصر نصب المان اشتباه در میدان شهدای ساری

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری گفت: نصب المان اشتباه در میدان شهدای ساری به دلیل خطای پیمانکار بود که بلافاصله این المان از میدان برداشته شد.

رد نشود/نصب المان اشتباه در میدان شهدای ساری

علی زیبافر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به قراردادن المان‌های نامناسب در میدان شهدای این شهر، گفت: روز جمعه 25 اسفندماه المان‌هایی در میدان شهدای ساری قرار داده شد که پس از پیگیری متوجه شدم که خطایی از سوی رئیس زیباسازی رخ داده است.

وی ادامه داد: روز جمعه 25 اسفندماه این اتفاق رخ داد و سریعا همان شب این المان‌ها از میدان شهدا برداشته و آدمک‌هایی در آن نصب کرده‌اند. عصر امروز یکشنبه 27 اسفندماه هم بازدیدی از میدان شهدا داشتم و اثری از آن المان‌های نامناسب نبود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ساری تصریح کرد: المان‌های مناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر ساری نصب شده است و حتی در ارتباط با موضوع شهدای ساری، تمثال‌های شهدا به زیبایی در این شهر قرار داده شده است.

وی بیان کرد: طی چهارسال‌گذشته اقدامات مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر ساری انجام شده که غیرقابل مقایسه با سال‌های گذشته است.

زیبافر اظهار کرد: ساری، یک هزار و صد شهید دارد و طی چهارسال تمثال بیشتر شهدا را در سطح شهر نصب کرده‌ایم. روندمان رو به رشد است چراکه شهردار ساری آقای مهدی عبوری، برادرسه شهید هستند و در این زمینه زحمات بسیاری می‌کشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نصب المان اشتباه در میدان شهدا را می‌توان به خطای پیمانکار مرتبط کرد که البته این موضوع هرچه سریع‌تر حل شد.

انتهای پیام

captcha