پخش برنامه «چشمه شیرین» از رادیو قرآن
کد خبر: 3701335
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
فراهانی خبر داد:

پخش برنامه «چشمه شیرین» از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه آموزش رادیو قرآن از پخش برنامه «چشمه شیرین» همراه با آیتم‌های جذاب و دلنشین از این شبکه رادیویی خبر داد.

پخش برنامه «چشمه شیرین» از رادیو قرآن/ برنامه‌ای با آیتم‌های جذاب دلنشین

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛‌ از پخش یرنامه «چشمه شیرین» از این شبکه رادیویی خبر داد و گفت: این برنامه طی هر روز از ساعت 10 تا 11:30 در پنج استان کشور شامل کرمانشاه، البرز، تهران، قم و اصفهان اجرا و از رادیو قرآن پخش می‌شود.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و در آستان مقدس امامزادگان مطهر شهرهای مختلف این پنج استان اجرا می‌شود، ادامه داد: برنامه «چشمه شیرین» دارای آیتم‌های زیبا و جذاب ازجمله قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، آشنایی با مفاهیم قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع)، «آداب نوروز» با کارشناسی خانم حجاج عبدالباقی و «رجبیون» همراه با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری در فضیلت ماه رجب است.
فراهانی در ادامه تصریح کرد: همچنین، طی اجرای این برنامه جذاب در هر شهر از استان‌های پنج‌گانه، برترین قاریان شهرهای مورد نظر به همراه یک کارشناس بومی آن شهر جهت تصحیح قرائت آیتم قرآن بخوانید، جایزه بگیرید در هر برنامه حضور خواهند داشت.
وی افزود: همچنین، آیتم دیگر برنامه «چشمه شیرین» شامل یک نمایش سه دقیقه‌ای قرآنی است که طی اجرای این آیتم یک سؤال از نمایش اجرا شده، مطرح می‌شود و در ادامه نیز به 10 نفر (پنج نفر به صورت پیامکی و پنج نفر به صورت میدانی) از افرادی که به سؤال مطرح شده پاسخ صحیح دهند، جوایزی اعطا خواهد شد.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن اظهار کرد با بیان اینکه این برنامه به تهیه‌کنندگی مسعودرضا خالقی اجرا می‌شود، تصریح کرد: همچنین، هادی صلح‌جو، مهدی صفری، میثم آقابیگی، علی جباری و تیمور کوشکی نیز به عنوان مجریان میدانی برنامه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha