بغض وداع در بین‌الحرمین و شوق دیدار حرم علوی
کد خبر: 3701341
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

بغض وداع در بین‌الحرمین و شوق دیدار حرم علوی

گروه مسابقات ــ پنجمین روز مسابقات شوق تلاوت به وداع از حرمین حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گذشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به عراق؛ پنجمین روز مسابقات شوق تلاوت به وداع از حرمین سیدالشهدا(ع) و حضرت ابافضل(ع) گذشت. 22 راه‌یافته به مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت در این روز ساعتی پس از اقامه نمازصبح در حرمین شریف، قاریان نوجوان با امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) وداع کردند.
این تلخ‌ترین لحظه برای هر زائر است که پس از چند روز اقامت در کنار مضجع مولایش، بخواهد از ایشان وداع کند که آیا بار دیگر این سفر نصیب شود؟
پس از آن و در ساعاتی از صبح این قاریان نوجوان به همراه سرگروه‌ها در بین‌الحرمین به هم ملحق شدند و تصاویر یادگاری انداخته شد.
اما باید گفت شوق پابوسی علی بن ابیطالب(ع) و انتظار برای رسیدن به حرم علوی پس از صرف ناهار حلاوتی زیبا به این قاریان نوجوان داده بود.
کاروان شوق تلاوت پس از رسیدن به شهر نجف و اقامت در محلی که برای اسکان یک روزه آن‌ها در نظر گرفته شد، رفع خستگی کوتاهی، راهی حرم امیرالمؤمنین(ع) شدند.
اما شب گذشته نیز آزمون کتبی از محتوای کلاس‌های آموزشی تخصصی برپا شده طی حضور در کربلای معلی از صوت و لحن تخصصی توسط غلامرضا شاه میوه، داور بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی کشورمان و دوره اخلاق قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام مهدی شجاع برگزار شد. این آزمون در قالب 10 سؤال تشریحی از هر درس پنج سوال توسط اساتید طراحی شد که نمره آن در مجموع نمرات و امتیازهای شرکت کنندگان لحاظ می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت از 22 تا 28 اسفندماه در کربلای معلی در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha