«سالی نو، طرحی نو» را در جوار آرامگاه خواجه راز ببینید/ راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در شیراز
کد خبر: 3701449
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

«سالی نو، طرحی نو» را در جوار آرامگاه خواجه راز ببینید/ راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در شیراز

گروه فرهنگی ـ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح برنامه‌های نوروزی این سازمان از اجرای جشنواره «سالی نو، طرحی نو» در محور حافظیه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 28 اسفندماه در تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز گفت: در ایام عید برنامه‌هایی شاد، متنوع و متفاوت از هر سال با موضوعات گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهر برگزار خواهد شد.
وی از اجرای برنامه «سفره وصال» به‌عنوان برنامه لحظه تحویل سال یاد کرد و افزود: مراسم سال تحویل را به علت همزمانی لحظه تحویل سال 97 با شهادت امام علی نقی(ع) کنار قبور شهدای گمنام در دارالرحمه و محور حافظیه همراه با برنامه‌هایی متناسب با شهادت این امام بزرگوار برگزار خواهیم کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به برنامه‌های محور حافظیه بیان کرد: جشنواره «سالی نو، طرحی نو» به همراه نمایشگاه صنایع دستی استان فارس در محور حافظیه به همراه برنامه‌های فرهنگی و هنری در چند نوبت برگزار خواهد شد.
وی، از جشنواره اقوام به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دیگر این سازمان یاد کرد و افزود: در باغ جنت شیراز جشنواره اقوام ایرانی با هدف معرفی آداب و رسوم اقوام ایرانی و با حضور اقوام ایرانی از جمله آذری، کردی، بختیاری، فارس و ... برگزار خواهد شد.
معاون شهردار شیراز در تشریح برنامه‌های محور زندیه و عفیف‌آباد نیز گفت: در دو محور زندیه و عفیف آباد برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان استان فارس با عنوان گذر هنر به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.
گشتاسبی‌راد همچنین از راه‌اندازی خط واحد گردشگری در شیراز خبر داد و گفت: این خط واحد در مسیرهای حرم مطهر شاهچراغ(ع)، سعدیه، حافظیه، باغ عفیف‌آباد، باغ ارم و بافت تاریخی فعال خواهد بود.
وی، برپایی سفره‌های هفت سین، نمایشگاه‌های عکس خیابانی، توزیع محصولات فرهنگی- گردشگری، ایستگاه‌های اطلاعات گردشگری با عنوان «از من بپرس»، اسکان مسافرین نوروزی در سالن‌های ورزشی سرپوشیده شهرداری و برپایی نماز جماعت در کمپ‌های نوروزی را از دیگر برنامه‌های نوروزی این سازمان عنوان كرد.
انتهای پیام

captcha