شناسایی و آشکارسازی 39 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های یزد
کد خبر: 3701477
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

شناسایی و آشکارسازی 39 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های یزد

گروه جامعه- جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش و همکاری پلیس راه استان یزد و دیگر دستگاه‌های مربوطه، 39 نقطه حادثه ساز در سطح جاده‌های استان یزد شناسایی و آشکار سازی شده است.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سیدرضا مکی، جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم شروع مانور نوروزی پلیس و یگان های امدادی استان یزد اظهار کرد: در راستای تعامل خوب همه دستگاه ها و اقداماتی که برایکاهش تصادفات داشته ایم؛ امروز شاهد کاهش محسوس تصادفات در سطح استان هستیم.
این مقام انتظامی از مهمترین دلایل کاهش محسوس حوادث ترافیکی را تعامل مطلوب همه دستگاه های دخیل در امر آمد و شد برشمرد و تصریح کرد: تا پایان نوروز، پلیس با حضور گسترده در جاده های استان یزد آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
سرهنگ مکی از مهمترین دلایل بروز حوادث ترافیکی را خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز عنوان کرد و به رانندگان نیز توصیه کرد: در این ایام به خاطر شلوغی جاده ها به لحاظ حجم سفر رعایت هشدارهای پلیسی به ویژه توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به نقاط حادثه خیز جاده های استان تصریح کرد: با تلاش و همکاری پلیس راه استان یزد و دیگر دستگاه های مربوطه، 39 نقطه حادثه ساز در سطح جاده های استان یزد شناسایی و آشکار سازی شده است.

انتهای پیام

captcha