افتتاح مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در اردن
کد خبر: 3701507
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

افتتاح مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در اردن

گروه فعالیت‌های قرآنی - سیزدهمین مسابقات حفظ قرآن ویژه بانوان با حضور 30 شرکت کننده از 29 کشور جهان در اردن کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزای عمون، آیین افتتاحیه سیزدهمین مسابقات حفظ قرآن ویژه بانوان روز گذشته (28 اسفندماه) با حضور عبدالناصر ابوالبصر، وزیر اوقاف و امور اسلامی اردن؛ محمد خلایلة، مفتی اردن؛ محمود حدید، دبیرکل وزارت اوقاف و جمعی از شخصیت‌های دینی و سیاسی این کشور برگزار شد.

ابوالبصر طی سخنانی در این مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

وی این مسابقات را به منزله ایستگاهی برای بازگشت و رجوعی دوباره به کتاب خدا توصیف کرد و افزود: برگزاری این مسابقات هم زمان با روز جهانی زن، یادآور وظایفی است که ما در برابر بانوان برعهده داریم تا قدرتمند باشند و چون چراغی برای خانواده، جامعه و میهن خود نورافشانی کنند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه آقایان و سیزدهمین دوره ویژه بانوان و برگزاری مسابقات داخلی در اردن گفت: از پنج نفر نخست هر یک از رشته‌های این مسابقه تجلیل به عمل می‌آید.

یادآور می‌شود؛ مریم شفیعی، بانوی روشندل حافظ کل قرآن به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات که تا روز چهارم فروردین ماه ادامه دارد، شرکت کرده است.

captcha