شناسنامه استکبار غربی سرلوحه تمام مسائل تبلیغی قرار گیرد
کد خبر: 3701543
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

شناسنامه استکبار غربی سرلوحه تمام مسائل تبلیغی قرار گیرد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید شناسنامه استکبار غربی و سوء سوابق آن‌ها سرلوحه تمام مسائل تبلیغی قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز 29 اسفند، در دیدار با مبلغین اعزامی طرح آرامش بهاری، ضمن گرامیداشت سالگرد یورش وحشیانه دژخیمان رژیم پهلوی و هجوم آنها به مدرسه فیضیه و به شهادت رساندن جمعی از طلاب علوم دینی، اظهار کرد: این روز هرگز نباید به فراموشی سپرده شود چرا که سال‌ها تحصیلات علوم دینی ممنوع و ناموس مردم و باقی آنچه که مربوط به علم، دین و فرهنگ بود به تاراج رفت.
وی با بیان اینکه اسناد، مدارک و کتب ارزشمند محققین و علمای دین طی 20 سال به تاراج رفت، افزود: بسیاری از آمار، اسناد، تألیفات علمای بزرگ و محققین که در کتب ثبت شده بود یا نیست، یا نابود شده و یا در کتابخانه‌های اروپا است و اینها از مسائلی است که کمتر بیان می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بسیاری از مردم کشور هنوز به گوش آنها نرسیده که طی سال‌های سلطه انگلیس بر کشور با ایجاد قحطی از 19 میلیون جمعیت کشور نیمی از مردم مردند.
عبادی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی در سال 57 نبود با سلطه مستشاران صهیونیستی، آمریکا و انگلیس که همه امور را مستشاران آنها رقم می‌زدند از دین و ناموس در ایران مفهمومی نداشت و چیزی از آن باقی نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه در روایات ائمه اطهار(ع) بیان شده که در آخر الزمان انقلابی خواهد آمد که زمینه دنیا را تغییر خواهد و به صورت غیر منتظره تمام بدخواهان را زمین گیر خواهد کرد، مطرح کرد: طبق روایات ائمه اطهار(ع) انقلاب اسلامی در سال 57 شکل گرفت.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسأله احقاق حق و تبلیغ حق بسیار مهم و ارزشمند است، افزود: باید شناسنامه استکبار غربی و سوء سوابق آنها سرلوحه تمام مسائل تبلیغی قرار گیرد.
عبادی با بیان اینکه تبلیغات باید همراه با جامعه شناختی، روان شناختی و مطابق با نیاز مخاطب باشد، ادامه داد: باید بصیرت و هوشیاری در مقابل حیله‌های دشمن سرلوحه امور قرار گیرد زیرا اگر دشمن بر ما مسلط شود اسلام تا 100 سال نمی‌تواند قد راست کند.
وی با بیان اینکه باید هوشیاری، بصیرت و القاء دشمن شناسی سرلوحه همه امور قرار گیرد، اظهار کرد: نیازهای مردم زیاد است و بسیاری از مشکلات مردم سر منشأ داخلی دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مردم خراسان‌جنوبی مردم فرهنگ دوست، با ایمان و معتقد به روحانیت و دارای آداب و اخلاق پسندیده‌ای هستند.

 انتهای پیام

captcha