حضور ۵۹ مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3701550
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

حضور ۵۹ مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از حضور ۵۹ مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.

محمدعلی فاضلی نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح آرامش بهاری از  ۲۸ اسفندماه ۹۶ کار خود را آغاز کرده و تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده در ۵۶ امامزاده و بقاع متبرکه در سراسر استان اجرا می شود.

حضور ۵۹ مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری آذربایجان‌شرقی

وی افزود: در این طرح از ۵۹ مبلغ و روحانی جوان و آموزش دیده که از حوزه های علمیه در این طرح حضور دارند، به منظور مشاوره خانواده و مذهبی استفاده می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این طرح را خدمت رسانی به گردشگران و تبلیغ و ترویج دین اسلام عنوان کرد و گفت: این طرح در کنار رویداد تبریز ۲۰۱۸ می تواند تأثیرات مهمی بر روی گردشگران داخلی و خارجی بگذارد و ما نیز می توانیم فرهنگ و آداب تشیع را در قالب طرح آرامش بهاری به گردشگران خارجی نشان دهیم.

وی همچنین در ادامه افزود: با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده می توان از این پتانسیل استفاده کرده و امامزاده ها و بقاع متبرکه استان را به جهانیان معرفی می کنیم. 

انتهای پیام/

captcha