7 اولویت اوقاف لرستان در سال جدید
کد خبر: 3701551
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

7 اولویت اوقاف لرستان در سال جدید

گروه فرهنگی ـ مدیرکل اوقاف لرستان هفت اولویت ویژه اوقاف در سال جدید را تربیت حافظان قرآن‌کریم، عمران وآبادانی رقبات، اخذ سند مالکیت موقوفات، بهینه‌سازی منابع انسانی، اجرای امینانه نیت واقفین، ترویج و تبلیغ فرهنگ حسنه وقف در جامعه و بهینه‌سازی منابع انسانی ذکرکرد.

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با  ایکنا از لرستان، در رابطه با اولویت برنامه‌های اوقاف و امور خیریه طبق بخشنامه سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جدید، اظهارکرد: هفت اولویت ویژه که باید مدنظر اواف باشد شامل تربیت حافظان قرآن‌کریم، عمران وآبادانی رقبات، اخذ سند مالکیت موقوفات، بهینه‌سازی منابع انسانی، اجرای امینانه نیت واقفین، ترویج و تبلیغ فرهنگ حسنه وقف در جامعه و بهینه‌سازی منابع انسانی است.
وی در رابطه با احیاء موقوفات دارای قابلیت سرمایه‌گذاری اظهارکرد: در استان لرستان سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز بیشترین موقوفات احیاء نشده با قابلیت سرمایه‌گذاری را دارند که در سال جدید از اولویت‌های استان و شهرستان در اجرایی کردن احیاء موقوفات باید در دستور کار قرار بگیرد.
خاکباز همچنین در رابطه با اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند با حضور کارکنان استان و شهرستان تا انتهای ۱۵ فروردین هماهنگی و زمان‌بندی خدمت‌رسانی به زائرین امامزادگان و بقاء متبرکه استان مشخص شده است.

انتهای پیام

captcha