توزیع هدایای نوروزی بین نیازمندان در شیراز+عکس
کد خبر: 3701597
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

توزیع هدایای نوروزی بین نیازمندان در شیراز+عکس

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه خیریه محبان ثارالله(ع) شیراز همزمان با آغاز سال نو، 120 کارت هدیه، لباس و پوشاک شب عید و 100 بسته مواد غذایی بین نیازمندان این شهر توزیع کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت السلام و المسلمین  زارع، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ثارالله(ع) شیراز با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق سنت ماهانه موسسه خیریه محبان ثارالله(ع)، این مجموعه با همکاری جمعی از خیرین، برنامه‌ای را جهت شاد کردن دل نیازمندان و فقرا به صورت ویژه، مختص شب عید ترتیب داد.
وی با اشاره به ارزش مادی بسته‌های غذایی و کارت هدیه و پوشاک افزود: این موسسه خیریه 100 بسته غذایی شامل یک کیسه برنج۱۰ کیلویی، ۱عدد روغن،۱ عدد رب گوجه‌فرنگی، گوشت، مرغ و سبزی و 120 کارت هدیه  100 هزار تومانی، لباس و پوشاک شب عید را به ارزش تقریبی 320 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع کرد.
مدیر عامل موسسه خیریه محبان ثارالله(ع) ضمن تشکر از هیئت امناء و دست‌اندرکاران مجموعه گفت: برنامه دیگری جهت توزیع ارزاق به نیازمندان در دوماه دیگر  در حال پی گیری است که در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: خيرين عزیز مي‌توانند کمک‌هاي نقدي خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۶۳۲۸۹  بانک صادرات واريز کرده و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز، بلوار فرصت شیرازی خیابان نیروی انتظامی پشت شهرداری منطقه 7 مراجعه کرده و در اين کار حسنه شريک و توشه‌اي براي آخرت خود ذخيره کنند.
حجت الاسلام زارع گفت: این موسسه آماده دریافت صدقات، خیرات، نماز و روزه استیجاری، عقیقه، قربانی و لوازم نو و دست دوم منزل جهت اهدا به نیازمندان می باشد که خیرین عزیز می توانند جهت دریافت پاسخ هرگونه سوال با شماره ۳۷۲۳۹۱۱۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha