مدیریت جهادی در سال جدید اولویت مدیران استان قرار گیرد
کد خبر: 3701618
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

مدیریت جهادی در سال جدید اولویت مدیران استان قرار گیرد

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال جدید نیز مدیریت جهادی در حوزه اشتغال همچنان باید اولویت مدیران استان باشد، گفت: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان، تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، بتوانیم سالی توأم با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم آذربایجان‌شرقی به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، گفت: امیدوارم سال جدید که اولین روز آن با شهادت حضرت امام هادی(ع) مصادف شده توفیق یابیم با استفاده از سیره اهل بیت عصمت و طهارت، همراه با بهار طبیعت در حال خود بهار بیافرینیم.

مدیریت جهادی در سال جدید اولویت مدیران استان قرار گیرد

وی افزود: از بصیرت مردم استان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه همراهی آنها با انقلاب اسلامی در جریان ناآرامی‌های چند ماه گذشته سپاسگزارم و سالی سرشار از شادی و خیر و برکت برای همه مردم استان آرزو می‌کنم.

خدابخش، افزود: خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه تازه خود را آماده کنند تا در سال نو از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بخصوص اقتصادی منشأ اثر باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به همزمانی سال 1397 شمسی با انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، گفت: رویداد تبریز 2018 از یک طرف افتخاری برای استان است و از طرف مسئولیت سنگینی را برای مدیران بخش‌های مختلف استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این رویداد، سرآغاز تحول و نقطه عطف استان از جهان مختلف باشد، افزود: در سال جدید برای افتتاح رسمی این رویداد شاهد سفر رئیس جمهور محترم به استان خواهیم بود که قطعاً دستاوردها و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

خدابخش با بیان اینکه در سال جدید نیز مدیریت جهادی در حوزه اشتغال همچنان باید اولویت مدیران استان باشد، گفت: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان، تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، بتوانیم سالی توأم با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت: همه تلاشگران عرصه نظم، امنیت و رفاه جامعه در این ایام در محل خدمت خود حضور دارند تا مردم استان در این تعطیلات بتوانند در کنار خانواده، روزهای آرام و بانشاطی را سپری کنند.

خدابخش با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی به تبریز و سایر شهرهای استان باشیم، گفت: مردم استان در این روزها، میهمان‌نوازی خود را نشان خواهند داد.

captcha