مبارزه با افکاری که جامعه را به‌سمت استفاده از کالای خارجی سوق می‌دهد
کد خبر: 3701735
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

مبارزه با افکاری که جامعه را به‌سمت استفاده از کالای خارجی سوق می‌دهد

گروه اقتصاد ـ رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با افکاری که جامعه را به‌سمت استفاده از کالای خارجی سوق می‌دهند، مبارزه خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، علی مؤیدی خرم‌آبادی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، پنج‌شنبه، دوم فروردین در اولین سفر انسانی خود به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش ناجا در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هویدا و مشخص است و نیروی انتظامی با این ماموریت عجین است.
وی افزود: در آغاز سال نو اولین سفر استانی به لرستان بود، این در حالی‌است که رویکردهای اجتماعی ما آن طوری که باید و شاید محقق نشده است، کمااینکه امروز امنیت و اجتماع ما به هم گره خورده است و اقتصاد و اجتماع اولویت جدی ماست.
مؤیدی خرم‌آبادی با تاکید بر این‌که آسیب‌های اجتماعی پاشنه آشیل نظام اسلامی ایران محسوب می‌شود، اظهارکرد: در کلام رهبری و رئیس جمهور وحدت نظر در جهت ارتقای اشتغال و مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز الزامات اقتصاد قابل قبول را مبارزه با قاچاق کالا و ارز برشمرد و خاطرنشان کرد: این ستاد حول فرمایشات رهبری تلاش خواهد کرد، کمااینکه اگر ۲۴ دستگاه عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند که بهترین نمره را می‌توان به نیروی انتظامی داد.
وی افزود: در سال‌جاری با انجام هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و وحدت فرماندهی در ستاد و ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم.
مؤیدی خرم‌آبادی با بیان این‌که قاچاق به‌صورت سازمان یافته وارد کشور می‌شود، ادامه داد: قاچاق صرفاً در مرز نیست و با تمرکز بر افکاری که به قاچاق کالا و ارز کمک می‌کنند مبارزه کنیم.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به‌شدت افکاری که ذهن و فکر و فرهنگ ما را به سمت استفاده از کالای قاچاق و خارجی سوق می‌دهند مبارزه خواهیم کرد.
وی با تاکید بر معرفی محصولات با کیفیت کشور به جامعه، اظهارکرد: این محصولات به نحوی معرفی شود که مردم با افتخار کالای ایرانی را خرید کند.

نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی؛ اولویت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

وی با بیان این‌که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش می‌کند فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کند، ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی اولویت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
مؤیدی خرم‌آبادی گفت: اقداماتی در جهت امحای کالاهایی که سلامت و بهداشت مردم را به خطر می‌اندازد انجام شده است.

انتهای پیام

captcha