اعزام بالغ‌بر 3هزار نفر بانوی مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3701756
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

اعزام بالغ‌بر 3هزار نفر بانوی مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب

گروه اجتماعی - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: بر اساس آمار تا به حال 3هزار و 654 زائر و بالغ بر 90 مبلغ دینی در معیت زائران به یادمان شهدای جنوب اعزام شدند و تا پایان سفر آمار چشمگیری خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از بسیج مازندران، ام السادات رخشنده، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: با تبریک سال جدید و خداقوت به همه خادمان و خدمتگزاران راهیان نور با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی که از اول سال در نظر گرفته شده است قرارشد که بیش از 40 درصد اعزامی کاروان راهیان نور از خواهران باشد و آماری که از مسئولین سازمان اردویی دریافت کردم تا کنون، آمار پیش بینی شده بیش از 50 الی 60 درصد اعزامی ها از خواهران خواهند بود‌.

وی افزود: بر اساس آمار تابه امروز ۳هزار و ۶۵۴ زائر و بالغ بر ۹۰ مبلغ دینی در معیت زائران به یادمان شهدای جنوب اعزام شدند و تا پایان سفر آمار چشمگیری خواهیم داشت.

این مسئول در بسیج جامعه زنان یادآور شد: تعداد نفرات اعزامی بانوان در هر شهرستان، بستگی به گستردگی شان دارد و این متفاوت است که در برخی شهرستان ها اعزام بیشتری داشته باشیم. حضور ، حضور بسیار خوبی است و با توجه به شرایط خاص منطقه استقبال سفر اولی ها بسیار خوب بوده است و حضور خواهران در راهیان نور نشان دهنده این است که راهیان نور طبق دغدغه‌های حضرت امام خامنه ای برای مردم به خوبی تبیین شد و هرسال استقبال از کاروان راهیان نور نسبت به سال های گذشته پررنگ تر می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج جامعه زنان در کنار برادران در بخش ستادی راهیان نور فعالیت دارند و در بخش بیمه کردن زائران اعزامی،تبلیغ برای حضور باکیفیت خواهران در راهیان نور ، برنامه ریزی برای حضور خانواده های شهدا در یادمان‌ها، پیگیری تغذیه و اسکان زائران در اردوگاه های مازندران مستقردر جنوب ،فضاسازی فرهنگی در اردوگاه ها و برای اولین بار اعزام نماینده بسیج جامعه زنان به اردوگاه راهیان نور برای کیفیت بخشی به خدمت رسانی به زائران شهدا از اقدامات انجام شده بسیج جامعه زنان می‌باشد.

رخشنده اظهارکرد: کاروان های اعزامی راهیان نور خواهران از مناطق عملیاتی هفت تپه،اروندکنار، شلمچه، هویزه،دهلاویه و طلائیه بازدید خواهند داشت.

این مقام مسئول در بسیج جامعه زنان مازندران گفت: امسال فکه هم از یادمان ها مورد بازدید است و این کاروان ها بر اساس زمان بندی مشخص شده است در هفت تپه که مقر حضور رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و به صورت خاص تر بازدید خواهند داشت .

ام السادات رخشنده بیان کرد: حضرت امام خامنه ای می فرمایند دوران دفاع مقدس و خاطرات دفاع مقدس یک ثروت عظیم و ملی ماست و این نیاز به یک فناوری و مهندسی دارد که ما بتوانیم آن را کشف کنیم و انتقال دهیم. کسی که در راهیان نور هست و به برکت خون شهدایی است که ما امروز عظمت ، عزت و سربلندی و آرامش مان را مدیون خون آنهاییم .

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران عنوان کرد: حضرت امام خامنه ای می فرمایند: شهدا امام زادگان عشق اند و زیارت قبور و یادمان های شهدا زیارت امام زاده هاست. دشمن کارش همین است و همیشه توطئه می کند و هیچ وقت دست بردار نیست .

وی یادآور شد: یادواره های شهدایی که در شهرستان ها و روستاها و مناطق دور افتاده برگزار می شود بهترین شیوه های مقابله است با توطئه های دشمن و دسیسه ها دشمنان و آن شور در مردم بوجود می آید و مردم علاقمند و پیگیرند.

captcha