حمایت از کالای ایرانی؛ مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3701795
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
آیت‌الله سلیمانی:

حمایت از کالای ایرانی؛ مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: حمایت از کالای ایرانی، مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است، چراکه تا این مهم صورت نگیرد، نمی‌توان به اشتغال و رونق اقتصادی رسید و تا زمانی که اقتصاد ما رونق نگرفته باشد، دشمن به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ما امیدوار خواهد بود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 3 فروردین‌ماه، گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله یک شعار به‌عنوان شعار سال برمی‌گزینند که هدف از آن، در حقیقت متوجه ساختن مردم و مسئولان به مهمترین مسأله روز است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: شعاری که امسال توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب شده، «حمایت از کالای ایرانی» است که مقدماتی دارد و نیاز است تا مردم و مسئولان نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی، مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است، چراکه تا این مهم صورت نگیرد، نمی‌توان به اشتغال و رونق اقتصادی رسید و تا زمانی که اقتصاد ما رونق نگرفته باشد، دشمن به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ما امیدوار خواهد بود.
آیت‌الله سلیمانی افزود: حمایت از کالای ایرانی، مقدماتی دارد، از جمله اینکه باید کیفیت محصولات را افزایش دهیم تا قابل رقابت باشند، باید برای این محصولات بازاریابی درست صورت گیرد و همچنین باید به فرموده رهبر معظم انقلاب، با قاچاق بصورت جدی مبارزه شود.
وی اظهار کرد: تولیدات داخلی باید افزایش پیدا کرده و تنوع محصولات داشته باشیم که مردم نیز باید با غیرت و تعصب نسبت به تولیدات ملی کشورمان نگاه کنند؛ باید پشت ویترین مغازه‌ها محصولات داخلی را ببینیم.
امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تحرکات فرقه شیرازی، بیان کرد: این گروه افراطی متأسفانه به بهانه اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی، به سفارت جمهوری اسلامی در لندن متعرض شده و پرچم ایران را پایین آورند؛ پلیس انگلیس نیز با تأخیر حضور در صحنه و آزادی بلافاصله افراد دستگیر شده، حمایت خود از این جریان تندرو را نشان داد.
وی افزود: این حمایت آشکار انگلیس از گروه‌های افراطی معاند نظام اسلامی با سفر ولیعهد سعودی به لندن مقارن بود که نشان می‌دهد انگلیسی‌ها با چنین اقداماتی می‌خواهند توجه آل سعود را به خود جلب کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برای ایجاد امنیت و آرامش در استان و کاهش وقوع جرایم در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha