توجه به اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن تضمین کننده پیشرفت کشور است
کد خبر: 3701815
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

توجه به اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن تضمین کننده پیشرفت کشور است

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اداره‌ل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن تضمین کننده پیشرفت و توسعه کشور است.

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز 1397 و با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری و بیانات نوروزی و ابتدای سال معظم له در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی نیازمند عزم ملی و همدلی مردم غیور ایران اسلامی و مسوولین است و باید برای تحقق آن مردم و مسوولین همدل و هم زبان باشند .

وی در ادامه با قرائت بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باب مسئله شعار سال افزود : رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که مشکلی نیست در کشور که نشود آن را حل کرد و همه مشکلات کشور قابل حل است و این نیازمند توجه مسئولین و اعتماد آنها به سرمایه ها و ظرفیت های موجود درون نظام است .

روحانی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرهنگ و نقش آن در حوزه اقتصاد اشاره کرد و تصریح کرد : مهندسی فرهنگی در باب مسئله اقتصاد و به ویژه موضوع شعار سال امروز امری اجتناب ناپذیر است و باید در حوزه اقتصاد هم مسئله فرهنگ را بسیار مهم دانست و الزاما فرهنگ سازی در موضوع شعار سال بسیار مهم است .

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه رشد و تعالی اقتصاد کشور را در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد : بکار گرفتن از توان داخلی و اعتماد به سرمایه های درونی و رصد دقیق بازارهای جهانی و توجه و عملی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب در سال 92 ابلاغ شد می تواند به عنوان یک سند جامع برای رشد و تعالی کشور مدنظر قرار گیرد .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ، توجه به اقتصاد مقاومتی و سیاست های آن را تضمین کننده پیشرفت و توسعه کشور دانست و بیان داشت : امروز قدرت های پوشالی جهان به این باور رسیده اند که ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی از کشورهای برتر منطقه و حتی جهان است و مقابله با ایران در جنگ نظامی امکان پذیر نیست و مهم ترین اهداف آنان در مواجهه با جمهوری اسلامی وجود فشارهای اقتصادی و تحریم هاست که در این خصوص هم اشتباه کرده اند و اگر زمینه های درست اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم گردد قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد .

وی در ادامه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مستلزم همدلی و عزم ملی همه ایرانیان دانست و تاکید کرد : تعصب به تولید داخلی و توجه به سرمایه ایرانی و حمایت مسئولان از محیط های کسب و کار می تواند در تحقق شعار سال موثر واقع گردد و بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب باید به عنوان یک سند جامع و نقشه راه مردم و مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی نیا در پایان به مسئله کیفیت در تولیدات داخلی اشاره کرد و اظهار داشت : مسئله کیفیت در تولیدات داخلی هم باید از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرارگیرد و برند سازی در مواجهه با کالای خارجی می تواند زمینه عدم استفاده از تولیدات خارجی در کشور را فراهم نماید و نقش شبکه های فرهنگی تبلیغی و تشکل ها و نهادهای مردمی در موضوع فرهنگ سازی در حمایت از کالا و سرمایه ایرانی هم می تواند در تحقق شعار سال مؤثر واقع شود.

انتهای پیام

captcha