تلاش کنیم که کالاهای محلی را خریداری کنیم
کد خبر: 3701836
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
جعفری:

تلاش کنیم که کالاهای محلی را خریداری کنیم

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کوهبنان گفت: تلاش کنیم که کالاهای محلی را خریداری کنیم مسئولان هم در خرید خودروها و وسایل مورد نیاز در ادارات تولید داخلی را مد نظر قرار دهند تا دشمنان در این زمینه ناامید شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان گفت: در ماه معنوی و ارزشمند رجب قرار داریم که فرصت نزدیکی با خداوند و دریافت عطایای الهی فراهم شده پس باید از فرصت بندگی در این ایام بهره ببریم تا آمرزش خداوند را هدیه بگیریم.
وی افزود: رجب ماه شریف خداوند است که لطف و رحمت الهی به سوی بندگان سرازیر شده پس باید تلاش معنوی کرد چون اعمال بندگان مؤمن چند برابر شده و گناهان آمرزیده می‌شوند.
حجت‌الاسلام جعفری به شعر سال و حمایت از کالای ایرانی پرداخت و بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده که معظم له همه مسئولان و همه مردم را خطاب قرار داده‌اند.
امام جمعه کوهبنان از اهمیت تولید داخلی و خرید آن گفت و اظهارکرد: برای مبارزه با دشمنان و بدخواهان مردم باید وارد صحنه شوند و با حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی این مهم را جامه عمل بپوشند.
حجت‌الاسلام جعفری اظهارکرد: لذا تلاش کنیم که کالاهای محلی را خریداری کنیم مسئولان هم در خرید خودروها و وسایل مورد نیاز در ادارات تولید داخلی را مد نظر قرار دهند تا دشمنان در این زمینه ناامید شوند.
وی از اهمیت نگاه‌ها به تولید داخل گفت و عنوان کرد: باید نگاه به داخل را تقویت کنیم و این برای کشور ما زشت است که نگاه به بیگانگان داشته باشد البته باید کیفیت کالاهای داخلی هم بالا برود و زمینه صادرات فراهم شود.
امام جمعه کوهبنان با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در کشور ما استعدادهای فراوانی وجود دارد خصوصا باید به نیروی جوان و تحصیل کرده بها داده شود تا زمینه کار و تولید رقم بخورد.
وی تأکید کرد: جوانان نسل امروز همانند جوانان نسل اول انقلابی و پرشور هستند البته دشمنان با خرج کردن پول به‌دنبال جدا کردن جوانان از اسلام و انقلاب هستند.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: نباید از آزادی سو استفاده کرد همگان باید در چارچوب قانون حرکت کنیم، همه دشمنی‌ها بخاطر دینداری است دشمنان از انقلاب اسلامی در هراسند چون سدی محکم در برابر زیاده خواهی‌های آنان است.
وی از آزادی در کشور گفت و بیان کرد: امروز آزادی فکر و عمل در کور ما وجود دارد که نمونه بارز آن را در تمام انتخابات شاهد بودیم، امروز استقلال ملت ما نمونه است.
امام جمعه کوهبنان همگان را برای حضور در اعتکاف دعوت کرد و گفت: ایام اعتکاف و ولادت مولای متقیان را در پیش داریم که باید همگان خصوصا جوانان در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha