حمایت از کالای ایرانی ریشه اقتصادی کشور را تقویت می‌کند
کد خبر: 3702029
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

حمایت از کالای ایرانی ریشه اقتصادی کشور را تقویت می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآبادگفت: اساس توسعه هر کشور بر مبنای تولید و اشتغال آن کشور است و حمایت از کالاهای آن سبب تقویت زیربنای توسعه اقتصادی می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، اظهار کرد: اگر بتوانیم در تولید مایحتاج زندگی در بخش های مختلف به خودکفایی برسیم موجب اقتدار بیشتر ما در جامعه جهانی می شود.

وی افزود: کاهش وابستگی کشور به کالاهای خارجی سبب می شود اقتصاد داخلی مقاوم و آسیب پذیری کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی کمتر شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در شرایطی که در آن قرار داریم باید تولید داخلی و ملی را افزایش دهیم و وابستگی کشور را به کالاهای خارجی کم کرده و به خودکفایی در حوزه اقتصادی برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی سبب بهبود فضای کسب و کار، نوسازی و بهسازی صنایع تولیدی است و ضرورت دارد هر ایرانی مصرف کالای داخلی و ملی را در اولویت قرار دهد.

وی حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز اشتغال نسل آینده کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت اقتصاد داخلی و استحکام استقلال کشور دانست و افزود: اگرنسبت به خرید و مصرف کالای ایرانی تعصب داشته باشیم اقتدار کشور در جامعه جهانی بیشتر و تولید ملی رونق می گیرد.

انتهای پیام

captcha