قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد
کد خبر: 3702074
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
آیت الله صافی گلپایگانی:

قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.

به گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه شهر قم حرم اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: اقداماتی که در این شهر انجام می‌شود باید خاص این شهر و موجب عزت و عظمت بیشتر این خطه باشد.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که در شهر قم خدمت می‌کنند خدمتشان ثواب است و اجر در محضر خداوند دارند چراکه فعالیت آنها موجب عظمت دین و اسلام می‌شود.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به مقام والای حضرت معصومه(س) و امامزادگان مدفون در این شهر، گفت: این جایگاه والای شهر قم اسباب افتخار است و اگر کسی می‌خواهد تاریخ قم را بخواند بسیار مفصل است چراکه شخصیت‌های برجسته و ارزشمندی در این خطه زندگی می‌کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در شهر قم مشمول اجر الهی می‌شود، اذعان کرد: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و توجهات ائمه معصومین(ع) بر این شهر وجود دارد.

وی گفت: کسانی که در قم کار می‌کنند باید بدانند که کار کردن در این شهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشند و آبرومندی شهر قم را بیش از پیش کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر حمایت از محرومان جامعه، اظهار کرد: باید برنامه‌ای منسجم برای رفع مشکلات فقرا و محرومان در جامعه وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد، گفت: شهرداری در این زمینه باید حرکت کرده و باید مسیری که آغاز کرده و توفیقاتی داشته با قدرت ادامه دهد.

انتهای پیام

captcha