250 هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری بازدید کردند
کد خبر: 3702335
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

250 هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری بازدید کردند

گروه‌ اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۰ هزار زائر از ابتدای تعطیلات عید نوروز جاری تا پایان روز ششم فروردین در قالب طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه استان بازدید کردند

 

به گزارش ایکنا از  چهارمحال و بختیاری به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مرتضی عزیزی اظهار کرد: امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، امامزاده حمزه علی بلداجی، سیدمحمد بارده، سید بهاالدین محمد شیخ شبان و محمد ابن علی منجرمویی لردگان بیشترین تعداد زائران را داشته است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در طرح آرامش بهاری بیش از ۲ ‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بقاع متبرکه استان بازدید کردند، افزود: بیش از ۱۰۱ بقعه متبرکه در استان به عنوان یادگاران رسول مکرم (ص) وجود دارد که ۴۵بقعه با برنامه‌ریزی لازم، در حال اجرای طرح آرامش بهاری است.
حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: خیمه‌های معرفت نیز در قالب طرح آرامش بهاری در ۱۸ بقعه متبرکه دایر شده است تا خدمات لازم به زائران ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: ۳۰ نفر از روحانیان و مبلغان اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه استان برای اجرای بهتر طرح آرامش بهاری حضور دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری گفت: اقامه نماز جماعت، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرین و گردشگران و آموزش‌های سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

 

captcha