حوزه ارتباطات استان‌های کمتر برخوردار کشور توسعه می‌یابد
کد خبر: 3702450
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

حوزه ارتباطات استان‌های کمتر برخوردار کشور توسعه می‌یابد

گروه فرهنگی ـ وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۷ شاهد تحول در حوزه ارتباطات استان‌های کمتر برخوردار هستیم و عزم ما در این زمینه جدی است.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، وزير ارتباطات امروز، 10 فروردین‌ماه امروز به ياسوج آمد و با مهندس محمودي رئيس كل حوزه ارتباطات انجمن علمي هوافضاي استان‌، بهروزي معاون اداري و مالي انجمن هوافضاي استان، زارعي رييس مجمع نمايندگان استان و گوهرگاني معاون استاندار و ساير مديران كل استان ديدار كرد و سپس ياسوج را به مقصد گچساران ترك كرد.
محمدجواد آذری جهرمی در این دیدار اظهار داشت: سرکشی به شهرهای مختلف بویژه آنان که از نظر زیرساخت‌های فنآوری اطلاعات مشکلات بیشتری داشتند در نوروز امسال در دستور کارم قرار گرفت.
وی با اشاره به بازدید از مناطقی در شمال استان خوزستان، عنوان کرد: این مناطق به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن مشکلاتی دارند که امیدوارم برطرف شوند.
آذری جهرمی افزود: استان فارس با وجود تمام گستردگی‌هایی که در حوزه‌های مختلف دارد در شاخص‌های ای دی‌های کشوری رتبه 20 را دارد که بیانگر این بوده که قطب الکترونیک کشور در گذشته هم اکنون عقب افتادگی دارد که به این استان نیز سفری با هدف بررسی وضعیت داشتم.
وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود وضعیت ظاهری مناسب در شاخص‌ها اما یک مشکل باطنی دارد که البته برای کشور برکت بوده اینکه در برخی مناطق، جمعیت روستایی از شهری بیشتر است.
آذری جهرمی با اشاره پراکندگی جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق سخت گذر، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق دچار مشکل بوده که در سفر قبلی مصوباتی برای بهبود وضعیت داشتیم که امروز پیگیری می‌شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام

captcha