طواف حریم امن الهی در خلوت‌های عاشقانه اعتکاف
کد خبر: 3702508
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

طواف حریم امن الهی در خلوت‌های عاشقانه اعتکاف

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک‌تان باد و از خلوت‌های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری به‌مناسبت شروع ایام اعتکاف در پیامی به معتکفان اظهار کرد: عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک‌تان باد و از خلوت‌های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

در این پیام آمده است: سه روز در خلوت‌های عاشقانه به قصد تطهیر دل، روح و جان در این عید ولادت حضرت امیر مومنان علی(ع)، پیشانی بر خاک می‌سایید و به سجده در برابر یگانه بی‌همتا، اظهار عشق می‌کنید.

این عید تطهیر بر شما مبارک
از چشمه‌های زلال معرفت سیراب می‌شوید و از آرامش در کنار محبوب به دور از هیاهوی دنیا جان تازه می‌گیرد و از تعلقات دور و دور‌تر می‌شوید...

معتکفان کوی یار:
سه روز در هوای حریم یار نفس می‌کشید و با آن دل بیقرار با قنوت دستانتان، مانند پروانه‌ای در حلقه مشتاقان وصل آیه‌های باران را تلاوت می‌کنید.

خوشا به‌حال این دل‌های بی‌قرار.

خوشا بحال‌تان که خدای خود را می‌خوانید و او کریم است و رحیم..

منتظران واقعی مصلح جهان:
این سه روز در پیشگاه حضرت حق ، برای ظهور آن مصلح جهانی و محبوب، که جهان تشنه معارف اوست دست به دعا بردارید و دعای فرجش را هر لحظه در این روزهای عاشقی زمزمه کنید.

در این خلوت‌های بی‌نظیر دعا و نیایش در برابر آن یگانه هستی بخش برای سلامتی خلف صالح حضرت امام روح الله(ره) چشم و چراغ امروز مستضعفان، مظلومان و مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی ) در این روز عزیز و در قنوت و سجده‌هاتان با خدای متعال برای ایشان دعا کنید.

العجل یا مولای یا صاحب الزمان اللهم عجل لولیک الفرج ... آمین

captcha