برندسازی تولیدات لرستان؛ در راستای شعار سال
کد خبر: 3702527
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
دریکوند مطرح کرد:

برندسازی تولیدات لرستان؛ در راستای شعار سال

گروه اقتصاد ـ رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر توجه به برندسازی محصولات و تولیدات لرستان، اظهارکرد: در لرستان ظرفیت‌‌ها و برندهای تولیدی شاخصی وجود دارد که توجه به آن‌‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش ایکنا از لرستان، اردشیر دریکوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شنبه، یازدهم فروردین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را به‌خوبی اجرا می‌کردیم امروز شاهد این وضعیت اقتصادی در کشور نبودیم.
وی افزود: انتخاب شعار از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالایی ایرانی نشان‌دهنده استفاده از کالای داخلی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور است، لذا توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
دریکوند گفت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که می‌توانند ناممکن‌ها را ممکن کنند و لذا با توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را با کمک مردم برطرف کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در راستای شعار سال باید در لرستان نیز بر استفاده از کالاها بومی و توسعه تولیدات استان توجه صورت گیرد.
وی عدم برند سازی محصولات لرستان را یکی از مشکلات موجود دانست و عنوان کرد: در لرستان محصولات باکیفیتی وجود دارد که تاکنون برند سازی نشده‌اند و لذا باید به این موضوع توجه ویژه شود.
دریکوند افزود: در راستای اجرای هر چه ‌بهتر شعار سال تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

انتهای پیام

captcha