احداث محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی آرمرده
کد خبر: 3702592
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

احداث محل نمایشگاه دائمی صنایع دستی آرمرده

گروه فرهنگی- فرماندار شهرستان بانه با اشاره به احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی آرمرده گفت: معرفی صنایع دستی شالبافی و تولید کلاش و پستک به سایر هموطنان و گردشگران، رونق، افزایش تولید، بازاریابی و یافتن فرصت‌های عرضه شال از اهداف این طرح است.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد فلاحی فرماندار بانه امروز، 12 فروردین ماه در بازدید از احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهر آرمرده با اشاره به اهمیت احداث این نمایشگاه اظهار کرد: معرفی صنایع دستی شالبافی و تولید کلاش و پستک به سایر هموطنان و گردشگران، رونق، افزایش تولید، بازاریابی و یافتن فرصت‌های عرضه شال از اهداف این طرح است.
وی از آمادگی برای احداث شهرک های صنعتی متناسب با صنایع روستایی به شرط تامین پنج هکتار زمین مناسب خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در بخش آرمرده، به کمک علاقمندان و مشارکت مردم، مصمم هستیم از این فرصت برای رونق و پویایی بیشتر شالبافی بهره‌گیری کنیم.
فرماندار شهرستان بانه همچنین از بسته‌های حمایتی دولت در زمینه عمران و آبادانی بیشتر روستاهای پویا و فعال در زمینه تولید و ایجاد اشتغال خبر داد و یادآور شد: روستاهایی که بیشترین فعالیت را در زمینه اشتغالزایی و تولیدات روستایی از جمله صنایع دستی داشته باشند، در اولویت اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی خواهند بود.
انتهای پیام

captcha