تلگرام راهزنی که میلیون‌ها نفر را بیکار می‌کند
کد خبر: 3702844
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
فیروز آبادی؛

تلگرام راهزنی که میلیون‌ها نفر را بیکار می‌کند

گروه فناوری اطلاعات ــ دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: تلگرام در حال تبدیل به شرکت هرم مجازی است، نمیتوانیم اجازه دهیم چنین پولی به کشور وارد شود چراکه تلگرام 50 میلیارد دلار ارز را از کشور خارج کرد.

لندکروزهای عملیاتی زیرپای فرماندهان ستادی پلیس

به گزارش ایکنا؛ سید ابوالحسن فیروز آبادی، دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی با حضور در برنامه روی خط خبر شبکه خبر، اظهار کرد: با تولید پول در تلگرام چیزی در کشور خلق نخواهد شد و هر میزان پول تلگرام در کشور مصرف شود معادل آن پول از کشور خارج خواهد شد. تلگرام در حال تبدیل به شرکت هرم مجازی است، نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین پولی به کشور وارد شود و تلگرام 50 میلیارد دلار ارز را از کشور خارج کرد.

فیروزآبادی همچنین گفت: فضای مجازی فضایی افقی است که مردم بازیگران آن هستند و متناسب با درک سیاسی،‌اقتصادی و اجتماعی خود در آن به تولید محتوا می‌پردازند، چنین رویکردی از تلگرام ملت‌ها را به کارگران آن تبدیل می‌کند و به نوعی نظام برده‌داری ایجاد می‌شود؛ به همین دلیل تلگرام را به راهزن تعبیر کرده‌ام.

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده کسب و کارهایی که بر روی تلگرام شکل گرفته‌اند نیز گفت: کسب و کار مردم برای ما در اولویت است به ویژه که ایجاد اشتغال از امور مهمی است که باید به آن توجه شود اما خوشبختانه اقتصاد بزرگی روی تلگرام شکل نگرفته و به خاطر اینکه برنامه تلگرام بلعیدن اقتصاد کشور است و از سوی دیگر افرادی از این فضا صرفاً به عنوان ابزار مکمل در کسب و کار خود استفاده کرده‌اند، حداقل ابزار مکملی برای این کسب و کارها در اختیارشان قرار خواهد گرفت و دقت می‌کنیم که کمترین ضرر و زیان به کسب و کارهایی که از تلگرام استفاده می‌کنند وارد شود.

انتهای پیام

captcha