مرزکشی‌ها و خط‌کشی‌ها مانع بزرگ توسعه امور قرآنی
کد خبر: 3702918
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد:

مرزکشی‌ها و خط‌کشی‌ها مانع بزرگ توسعه امور قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف در مراسم دید و بازدید نوروزی جامعه قرآنی گفت: یکی از موانع بزرگ برای توسعه فعالیت‌های قرآنی مرزکشی‌ها و خط‌کشی‌هایی بوده که خود ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم دیدار عیدانه جامعه قرآنی که در محل این خبرگزاری برگزار شد به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در سال‌های گذشته این جمله را در اینجا گفتم و فکر می‌کنم در این جهتی که عرض می‌کنم جامعه قرآنی قدم‌های خوبی برداشته است و آن هم موضوعی با عنوان وفاق، اتحاد، انسجام و هم‌افزایی بیشتر در جامعه قرآنی است. مردم از ما توقع بیشتری دارند بر اینکه اتحاد و همدلی و وفاق بیشتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از موانع بزرگ برای توسعه فعالیت‌های قرآنی همین مرزکشی‌ها و خط‌کشی‌هایی بوده که ما قرآنی‌ها میان خود داشته‌ایم که برخی سنگ اوقاف را به سینه می‌زنند و برخی نیز سنگ سازمان دارالقرآن و برخی دیگر معاونت قرآن و عترت ارشاد و برخی رادیو قرآن و شبکه قرآن و ... اگر همه ما فداییان قرآنی باشیم در مجموعه‌های مختلف این امر خوشایندتر است.
حسینی اظهار کرد: شاید این خط‌کشی‌ها مانع پیشرفت برخی از کارهای قرآنی شده است، ضمن تشکراز برخی از مجموعه‌های قرآنی که در سال گذشته این خط کشی‌ها را کنار گذشته و با هم برخی از کارهای مشترک را تجربه کرده‌ند، امیدوارم در سال 97 مجموعه قرآنی کشور بیشتر این موضوع را تمرین کند.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمینه برای تعامل در حوزه قرآنی کشور خیلی زیاد است و هنوز موازی‌کای و کارهای تکراری و ساختارهای اضافی در فعالیت‌های قرآنی کشور وجود دارد و امیدوارم پیش از اینکه دیگران برای ما تصمیم بگیرند، خود ما قرآنی‌ها به نتیجه بررسیم که اگر می‌توانیم برخی از کارها را با هم به صورت مشترک انجام دهیم، انرژی‌مان را صرف کارهای مشترک و برنامه و کار کنیم تا خروجی‌ها را در این دوره که بیش از گذشته به آموزه‌های قرآنی نیازمندیم، شاهد باشیم.

انتهای پیام

captcha