پروژه‌های در دست اجرای ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال جدید
کد خبر: 3702967
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

پروژه‌های در دست اجرای ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال جدید

گروه اجتماعی _ ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)، مشارکت در ساخت 2 هزار متر از صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا و مسقف سازی خیابان منتهی به حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین از جمله پروژه‌های در دست اجرای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال جدید است.

محمدتقی چارمحالی معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به پروژه‌های ستاد در سال جدید گفت: ستاد بازسازی استان در سال 97 پروژه‌های سال قبل را ادامه خواهد داد؛ این پروژه‌ها شامل ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)، مشارکت در ساخت 2 هزار متر از صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا و مسقف سازی خیابان منتهی به حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین است.

ادامه پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال جدید

وی در توضیح برخی از این پروژه‌ها اظهار کرد: مضیف و مهمان‌سرای حرم حضرت زینب(س) ساختمانی سه طبقه با یک هزار و 500 مترمربع زیر بنا است که با مشارکت مردم خوزستان در حال ساخت است.

چارمحالی گفت: این طرح با همت کارشناسان و نیروهای فنی اعزامی از ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان در حال اجراست.

ادامه پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال جدید

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به پروژه مسقف‌سازی حرمین کاظمین(ع) افزود: یکی از پروژه‌های واگذار شده به استان خوزستان، مسقف کردن خیابان صاحب‌الزمان(عج) کاظمین بود. این کار به منظور آسایش زائران در اربعین انجام شده است.

وی همچنین از انتقال درب‌های حرم حضرت مسلم بن عقیل خبر داد و گفت: این درب‌ها که توسط مردم خوزستان و خیرین ساخته شده‌اند در روزهای پایانی سال گذشته به نجف اسال شده و در مسجد کوفه نصب شدند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد محرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۶
0
0
با سلام خدمت شما عزیزان..لطف کنید بنده ی حقیر رو برای ساخت و ساز عتبات در عراق یا سوریه ببرید ...سجاد محرابی هستم از خوزستان .هم استاد بنا هستم هم استاد آلموتوربند و کاشیکار .متاهل هستم .خواهش میکنم حتما منو برای شریک شدن در این امر یاری کنید.ممنون...۰۹۳۹۲۱۹۱۲۲۶
captcha