تولید کنندگان متناسب با ذائقه مردم برنامه‌ریزی کنند
کد خبر: 3703189
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

تولید کنندگان متناسب با ذائقه مردم برنامه‌ریزی کنند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان و مدیران خواست تا در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کرده و تولیدکنندگان نیز در تولید کالای مرغوب و استاندارد و متناسب با ذائقه مصرف کنندگان برنامه‌ریزی کنند.  

 به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز 15فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه حمایت از کالاهای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی و تلاش در این حوزه است،  گفت: حمایت از کالاهای ایرانی بدون توجه به ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی محقق نمی‌شود.

وی با تأکید بر استفاده از تولیدات داخلی در ادارات، افزود: برای خودکفایی اقتصادی چاره‌ای نداریم که به تولید داخلی و کالاهای ایرانی توجه داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن با ما سر سازش ندارد، تصریح کرد:دشمنان نمی‌خواهند ما به منش فرهنگ اسلامی در سطح جامعه دست یابیم و آنها نمی خواهند اسلام به عنوان فرهنگ غالب در جهان حکم فرما شود.

وی از مسئولان و مدیران خواست تا در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کرده و تولیدکنندگان نیز در تولید کالای مرغوب و استاندارد و متناسب با ذائقه مصرف کنندگان برنامه ریزی کنند.

طبرسی واردات بی‌رویه و قاچاق را مخالف شعار حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: باید جلوی این واردات بی‌رویه که به اقتصاد ملی و داخلی ضربه می‌زند، گرفته شود.
وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه وجود رگه‌هایی از فرهنگ غربی متناسب با شأن نظام مردم‌سالاری دینی نیست، تصریح کرد: امیدوارم با منویات رهبری این مسائل مرتفع شود.

انتهای پیام

 

captcha