مسئولان حمایت از کالای ایرانی را از زندگی خودشان شروع کنند
کد خبر: 3703262
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مسئولان حمایت از کالای ایرانی را از زندگی خودشان شروع کنند

گروه سیاسی - امام جمعه بوکان گفت : مسئولان حمایت از کالای ایرانی را از زندگی خودشان شروع کنند تا الگوی مردم در تحقق شعال سال جدید باشند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده امام جمعه بوکان در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد : مسئولان در راستای حمایت از کالای ایرانی باید توجه ویژه ای داشته باشند تا مردم نیز با نگاه به زندگی آنان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار دهند.
وی افزود : کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی کشور باید توجه ویژه ای در بالا بردن کیفیت محصولات خود داشته باشند تا مردم به استفاده از کالای ایرانی روی بیاورند.
وی ادامه داد : بازارچه های مرزی یکی از معضلات اساسی در کشور است که روز به روز افزایش پیدا کرده و مردم صرفا به خاطر مشکلات اقتصادی و ارزان بودن این کالاها به سمت این بازارچه ها سوق پیدا می کنند.

مسئولان حمایت از کالای ایرانی را از زندگی خودشان شروع کنند


ماموستا خلیفه زاده با اشاره به اینکه شعار سال گذشته با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» تحقق چندانی نیافت، تصریح کرد : مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی را پیشه گیرند و اوضاع جامعه را سامان دهند تا مردم با معضل اقتصادی درگیر نباشند.
وی خاطرنشان کرد : مقام معظم رهبری با نامگذاری هرسال با عناوین مختلف دستوری به ما می دهد تا در سال جدید در راستای تحقق آن عمل کنیم و امسال نیز باید دست به دست هم دهیم تا با حمایت از کالای ایرانی بتوانیم معضل اشتغال را تا حدود زیادی در جامعه حل کنیم.
امام جمعه بوکان گفت : مسئولین مربوطه نباید اجازه دهند کالاهای بی کیفیت خارجی وارد بازار داخلی شوند، چرا که اکثریت این کالاها ضررهای جانی و مالی برای مردم دارند و باید نظارت و برخورد جدی بر روی این مساله صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha