بهره‌مندی 14 هزار زائر حضرت رضا(ع) از برنامه‎‌های آستان قدس رضوی در اهواز
کد خبر: 3703317
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

بهره‌مندی 14 هزار زائر حضرت رضا(ع) از برنامه‎‌های آستان قدس رضوی در اهواز

گروه اجتماعی ـ سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان از بهره‌مندی 14 هزار زائر حضرت رضا(ع) از برنامه‎‌های سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در اهواز خبر داد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از ستاد خبری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، جلیل علی‌نژاد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان اظهار کرد: برنامه باب الرضا علیه السلام ذیل طرح نوروزی به رسم امام سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و در راستای تکریم و تعالی زیارت زائرین از مبدأ تا مبدأ در ابعاد و جنبه های مختلف مادی و معنوی در اهواز برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: این طرح در ایستگاه راه آهن اهواز از تاریخ یکم فرورودین تا 14 فروردین ماه سال جاری برگزار شد که در مجموع 14 هزار نفر از برنامه های این طرح بهره‌مند شدند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه در طول مدت برگزاری این طرح 8 نفر از خادم یاران اهواز و دیگر شهرستان های این استان خدمت رسانی می کردند، گفت: برای کودکان برنامه‌هایی همچون مسابقه، جنگ در نظر گرفته شده بود.

علی نژاد با اشاره به اینکه یکی از اهادف برگزاری این برنامه را می‌توان آمادگی قبل از سفر به جهت پابوسی حضرت رضا علیه السلام معرفی کرد، تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نماز جماعت، ، بیان آداب زیارت از دیدگاه مقام معظم رهبری، استقبال از مسافرینی که به کشور عزیزمان به جهت زیارت حضرت رضا علیه السلام آمده بودند وبدرقه زائرینی که به مشهد مشرف می شدند از دیگر برنامه های این طرح دانست.

انتهای پیام

captcha