مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار برگزار می‌شود
کد خبر: 3703338
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در رفسنجان و انار برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، ایمان محمدآبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان کرمان دیروز جمعه، 17 فروردین گفت: مسابقه بزرگ حفظ سوره یاسین در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا 31 فروردین‌ماه و زمان برگزاری آزمون نیز روز جمعه 7 اردیبهشت‌ماه خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ذکر و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به صورت اینترنتی یا حضوری به دفاتر ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار و دفتر تبلیغات اسلامی شهر سرچشمه مراجعه کنند.
محمدآبادی با برشمردن جوایز این مسابقه تأکید کرد: به نفر اول مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم مبلغ 20 میلیون ریال و نفر سوم مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می‌شود ضمن آنکه 15 هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، 15 هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت‌کنندگان و 67 هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان
انتهای پیام

captcha