بررسی تهدیدهای اقتصادی «تلگرام» در نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی
کد خبر: 3703344
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
دستور کار هفتگی کمیسیون‌‌های تخصصی مجلس/

بررسی تهدیدهای اقتصادی «تلگرام» در نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی

گروه سیاسی ــ نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی و سیاست‌ خارجی با حضور وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تأمین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی 20 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال جدید از این هفته آغاز می‌شود که براین اساس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در راستای نامگذاری سال 1397 به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» روز دوشنبه، 20 فروردین، به بررسی نحوه حمایت از کالای ایرانی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخل با حضور وزرا و معاونان دستگاه‌های اجرایی، سازمان برنامه و بودجه، بخش خصوصی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس می‌پردازد.

در همین روز نشست مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و امنیت ملی و سیاست‌ خارجی با حضور وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تأمین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی برگزار می‌شود.

کمیسیون اقتصادی در این روز همچنین نشستی با رئیس کل بانک مرکزی درباره بررسی آخرین وضعیت بازار ارز برگزار خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه روز یکشنبه، 19 فروردین، به برسی آخرین تحولات دفاعی کشور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی خواهد پرداخت.

کمیسیون در روز سه‌شنبه، 21 فروردین، آخرین وضعیت فرقه‌ها در کشور را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کند.

کمیسیون برنامه و بودجه روز یکشنبه، 19 فروردین، رسیدگی به لایحه ساماندهی سهام عدالت را در دستورکار دارد. همچنین گزارش دیوان محاسبات در خصوص مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر اجازه انتشار اوراق مالی اسلامی جهت تأمین منابع هدفمندی یارانه‌ها در جلسه روز سه‌شنبه، 21 فروردین، بررسی می‌شود.

کمیسیون صنایع و معادن روز یکشنبه، 19 فروردین، به بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی می‌پردازد.

کمیسیون حقوقی و قضایی در همین روز جلسه‌اب با حضور رئیس و معاونان قوه قضائیه برگزار خواهد کرد.

کمیسیون فرهنگی نیز در همین روز به بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت‌های سال 1397 کمیسیون خواهد پرداخت.

انتهای پیام   

captcha