تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاهای تولیدی را افزایش دهند
کد خبر: 3703389
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاهای تولیدی را افزایش دهند

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه اصفهان گفت: مسئولان و مردم باید از کالا و تولیدات داخلی حمایت کنند، برای تحقق این مهم، باید جلوی قاچاق کالا گرفته شود و تولیدکنندگان داخلی نیز نسبت به افزایش کیفیت کالاهای تولیدی خود اهتمام بورزند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان امروز 17 فرورین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: یکی از وظایف پدران، تربیت دینی فرزندان است، یعنی اینکه آن‌ها را قبل از به سن تکلیف رسیدن، به انجام واجبات الهی سوق دهند.

وی افزود: انسان با مال و فرزند خود مورد امتحان و آزمایش الهی قرار می‌گیرد و برهمین اساس انسان در مواجهه با آن‌ها باید به نحو احسن عمل کند.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به آغاز سال 97 و نام‌گذاری این سال به نام حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: مسئولان و مردم باید از کالا و تولیدات داخلی حمایت کنند، برای تحقق این مهم، باید جلوی قاچاق کالا گرفته شود و تولیدکنندگان داخلی نیز نسبت به افزایش کیفیت کالاهای تولیدی خود اهتمام بورزند.

وی به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: جیمی کارتر، رئیس‌ جمهور وقت آمریکا در ابتدای انقلاب دستور قطع رابطه با ایران را داد، امام خمینی(ره) در این رابطه فرمودند: خبر قطع رابطه بین ایران و آمریکا را شنیدیم، اگر کارتر در همه عمر خود یک کار خوب انجام داده باشد، همین کار بوده است. امام (ره) فرمودند ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه آمریکا در طی سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای نابودی انقلاب اسلامی انجام داده ولی به حول قوه الهی موفق به انجام این کار نشده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، در چهار دهه گذشته پیشرفت‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم و از جمله اینکه توانمندی دفاعی خود را ارتقا بخشیده‌ایم.

امام جمعه اصفهان به 20 فروردین ماه، سالروز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود : جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که به دنبال ساخت بمب اتم نیست، ولی بهره گیری از فناوری هسته‌ای برای کارهای صلح‌آمیز را حق مسلم خود می‌داند.

انتهای پیام

captcha