اقتدار و اعتلاى نظام؛ مهم‌ترین اثر سیاست حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3703409
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

اقتدار و اعتلاى نظام؛ مهم‌ترین اثر سیاست حمایت از کالای ایرانی

گروه اقتصاد ـ نماينده ولی‌فقيه در لرستان با بیان این‌که سیاست‌های حمایت‌ از کالای ایرانی دارای اثرات فراوانی است، اظهارکرد: مهم‌ترین اثر سیاست حمایت از کالای ایرانی اقتدار و اعتلای نظام اسلامی ایران است‌.

به گزارش ایکنا از لرستان، آيت‌الله سيداحمد ميرعمادى، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در خطبه‌هاى نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی‌الغدير اين شهرستان به فرا رسیدن سالروز ١٩ فروردين روز شهادت محمدباقر صدر و خواهرش بنت‌الهدى صدر، اظهارکرد: وی يک مجتهد انقلاب و مجاهد بود كه با رژيم بعث مبارزه كرد و سرانجام وی و خواهرش توسط صدام شهید شدند.
وی با بیان این‌که شهید صدر نوآورى‌های علمى فراوانى در زمينه‌هاى فلسفه و اقتصاد دارد، افزود: امروز ما نيازمند انديشه‌هاى اقتصادی صدر هستیم، لذا جوانان، معلمان و پژوهش‌گران با اندیشه‌های شهید صدر آشنا شوند.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که نظریه‌های اقتصادی شهید صدر با نظریه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری راه‌گشای مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: روز بیستم فروردين دارای سه مناسبت است که مناسبت اول آن قطع رابطه آمريكا با ايران است، این در حالی است که به دنبال تسخير لانه جاسوسی، دولت آمريكا با ایران قطع رابطه کرد و امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران این قطع رابطه را به فال نيک گرفت و تبريك گفت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: قطع رابطه ایران و آمریکا باعث قطع چپاول‌گرى آمريكا بر ايران شد، به‌طوری‌كه قطع رابطه آمریکا براى ايران و حفظ استقلال کشور مفيد واقع شد.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که اگر رهنمودهاى رهبر را به‌خوبی اجرا كنيم، تحريم‌های اقتصادى دشمن با شعار «حمايت از كالاى ايرانى» باعث استقلال اقتصادى ایران خواهد شد، اظهارکرد: نام‌گذاری شعار سال از سوى رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران، اشتغال را رونق می‌دهد.
خطیب جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که سياست حمايت از كالاى ايرانى اثر فراوان در کشور دارد، ادامه داد: مهم‌ترين اثر سياست حمايت از كالاى ايرانى اقتدار و اعتلاى نظام اسلامى است.

پیشرفت هسته‌ای؛ نمونه تحقق شعار «ما می‌توانیم»

وی با بیان این‌که پيشرفت فعاليت‌هاى هسته‌ای در ايران يک نمونه از تحقق شعار ما می‌توانيم بود، افزود: با توجه به شعار ما می‌توانيم، خواهیم توانست تا بر مشكلات غلبه کرده و باعث اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران شویم.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که امروزه ايران با پيشرفت‌های هسته‌اى جز باشگاه‌هاى هسته‌ای جهان محسوب می‌شود، گفت: امروز ایران در زمره کشورهایی است که از فعالیت‌های هسته‌ای برخوردار است و اين دستاورد مديون خون شهداى هسته‌ای است، این در حالی است که این شهدا مظهر قدرت برای ایران اسلامی هستند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که شهدای هسته‌ای مظهر قدرت براى ايران هستند، تصریح کرد: شهداى هسته‌ای، نماد علم، ايمان، نماد ما می‌توانيم و الگو هستند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: مهم‌ترين ويژگى شهداى هسته‌اى تعهد و مسئوليت‌پذيری به انقلاب و رهبرى است این دانشمندان به فرمان رهبری در جهت پیشرفت هسته‌ای قدم گذاشتند و جای این شهدا امروز خالی است.
وی با اشاره به سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی، افزود: این هنرمند انقلابی با قلم و بیان در تبیین ارزش‌های انقلاب نقش اساسی داشته است، کمااینکه ایشان یک شخصیت بسیجی معنوی و دوست داشتنی بوده است.

هنرمند متعهد انقلابی و بسيجی؛ نیاز هنری امروز

وی با بیان این‌که نيازمند به هنرمند متعهد انقلابی و بسيجى هستيم، خاطرنشان کرد: هنرمند ما در راه شهید آوینی باشد نه این‌كه به‌دنبال لهو و لعب، هنر غربی و ابتذال باشد.
آیت‌الله میرعمادی گفت: هنر هنرمندان بايد هنر دفاع مقدس و انقلاب باشد و با بصیرت هنر انقلاب اسلامی ایران را برای جامعه ترسیم کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ٢١ فروردين سالروز شهادت امیر صياد شيرازى اشاره و تصریح کرد: وی یک فرمانده شجاع و دلیر بود که با متانت و اخلاق مایه دلگرمى رزمندگان بود.

اخلاص شهيد صیاد شیرازی، آمیخته با مهارت‌های نظامی بود

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که اخلاص شهيد صیاد شیرازی آمیخته با مهارت‌های نظامی بود، افزود: مناسبت دیگر ۲۱ فروردین سالروز افتتاح ١٠٠ حضرت امام بود که موجب تاسيس بنياد مسكن شد، این در حالی‌است که رسالت این بنیاد محروميت‌زدایی، ایجاد عدالت رفع فقر است.
وی با اشاره به این‌که بنیاد مسکن در جهت محروميت‌زدایی و مسکن محرومان خدمات ارزشمندى انجام داده است، اضافه کرد: این بنیاد در حوادث غیر مترقبه فعالیت‌های ارزشمندی دارد، کمااینکه بنیاد مسکن در زلزله كرمانشاه خوش درخشيد و اولين مسكن كه برای زلزله زدگان کرمانشاه آماده شد، توسط بنياد مسكن لرستان بود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خاتمه به ۲۵ رجب، سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) اشاره و تصریح کرد: بخشی از عمر مبارک آن امام در زندان بود، لذا انتظار می‌رود مردم در مراسم سوگواری شهادت اين امام همام در حسینیه‌ها و تکایا شركت كنند.

انتهای پیام

captcha