شهدای مدافع حرم با باور تحقق وعده‌های الهی از دیگران پیشی گرفتند
کد خبر: 3703525
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

شهدای مدافع حرم با باور تحقق وعده‌های الهی از دیگران پیشی گرفتند

گروه فرهنگی- معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان گفت: شهدای مدافع حرم از جمله کسانی بودند که به تحقق وعده‌های الهی باور و ایمان داشتند و با پیشی گرفتن از دیگر مردم با قدم‌های بلند خود را به جایگاهی رساندند که خداوند آن‌ها را در زمره شهدا قرار داد و فرمود آن‌ها در نزد خداوند زنده هستند و روزی می‌خورند.

به گزارش ایکنا از قزوین، با حضور پرشور مردم شهیدپرور قزوین سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان شب گذشته با نوای حاج سید رضا نریمانی و سیدجلال میر عسگری و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مسجد امام حسن عسگری(ع) این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کرمی، در این مراسم با بیان اینکه وعده‌های الهی در دنیا و آخرت محقق می‌شود، اظهار کرد: برخی از وعده‌های خداوند در آخرت و برخی نیز در این دنیا تحقق پیدا می‌کند تا همه وعده خدا را در این دنیا بینند و بر آن باور داشته باشند. 
 وی افزود: این تحقق الهی موجب آرامش خداباوران در دنیا شده و تردید و دو دل بودن را نسبت به آن از بین برد.  
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: یکی از وعده‌های الهی پیروزی حق بر باطل است چنانچه در طول تاریخ شاهد آن بویدم که حق باوران همواره بر شیطان‌صفتان و کسانی که در مسیر باطل قرار گرفته‌اند پیروز شده‌اند. 
این مسئول بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در کشورمان بعد از جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه ایران در حالی انجام می‌شود که در عراق برای کشته‌های این جنگ هیچ مراسم و برنامه‌ای گرفته نمی‌شود، این نشان از ارج و جایگاه شهدا در نزد خداوند دارد. 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی خود رشد کرده و بالنده و شکوفا است، گفت: در حال حاضر انقلاب به جایگاهی رسیده که در تمام جهان نام انقلاب اسلامی لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد. 
حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: امروز شاهد صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی در جای‌جای جهان هستیم و آزادی خواهان جهان در یمن و لبنان و پاکستان گرفته تا آفریقا و نیجریه و برزیل و روسیه با پیروی از مسیر انقلاب اسلامی در تلاش برای احقاق آن در کشور خود هستند. 
وی یادآور شد: شهدای مدافع حرم از جمله کسانی بودند که به تحقق وعده‌های الهی باور و ایمان داشتند و با پیشی گرفتن از دیگر مردم با قدم‌های بلند خود را به جایگاهی رساندند که خداوند آن‌ها را در زمره شهدا قرار داد و فرمود آن‌ها در نزد خداوند زنده هستند و روزی می‌خورند. 
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: زمانی علی‌اکبر حسین(ع) به قربانگاه عشق رفت تا امروز علی‌اکبرهای خمینی(ره) و خامنه‌ای از جمله شهدای مدافع حرم به وجود آمده و در همان مسیر حرکت کنند لذا شناخت این راه و پیروی از آن امری است که باید همچنان ادامه یابد. 
به گزارش ایکنا، استان قزوین ۱۴ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام

captcha