تمدید مهلت ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3703742
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

تمدید مهلت ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ویژه بزرگسالان تا ۳۰فرودین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مهلت ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ویژه بزرگسالان که در سال جاری برگزار می‌شود تا ۳۰ فروردین‌ماه جاری تمدید شد.

وی افزود: بنا بر درخواست متقاضیان مهلت ثبت نام در بخش آوایی مسابقات در رشته‌های حفظ ، قرائت، اذان و دعاخوانی تا ۳۰ فروردین و بخش معارفی  مسابقات تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بزرگسالان در سال جاری در دو رشته آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، قرائت، ترتیل ، دعاخوانی و اذان ویژه برادران و در رشته‌های معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث در سراسر استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سیفی کناری تصریح کرد: شرکت کنندگان مجاز هستند به صورت همزمان در یکی از رشته‌های آوایی انفرادی و معارفی شرکت کنند.

وی با بیان اینكه شرکت‌کنندگان مجاز هستند به‌صورت همزمان در یکی از رشته‌های آوایی انفرادی و معارفی شرکت كنند، افزود: آزمون رشته‌های معارفی در مرحله شهرستانی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران درباره شرایط شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، داشتن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال از جمله شرایط شرکت در این مسابقه است.
وی ادامه داد: همچنین افرادی که سن آن‌ها زیر ۱۸ سال در صورتی که دانش‌آموز نباشند، می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند و دانش آموزان بالای ۱۸ سال باید در مسابقات دانش آموزی شرکت کنند.
حجت الاسلام سیفی کناری یادآور شد: سقف سنی حداکثر ۴۰سال شامل بخش معارفی مسابقات نمی‌شود و افراد با حداقل سن ۱۸ سال می‌توانند در مسابقه معارفی شرکت كنند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در محل سکونت هر شرکت‌کننده در هر شهرستان برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت كنند در غیر این‌صورت در هر مرحله از مسابقات که خلاف موضوع اثبات شود، موجب حذف شرکت کننده خواهد شد.
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان مراجعه کنند.
حجت الاسلام سیفی کناری با بیان اینکه شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با ارائه گواهی می‌توانند در مسابقات شهرستان خود شرکت كنند، گفت: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام وظیفه با ارائه گواهی معتبر می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت در این دوره از مسابقات سراسری ثبت نام كنند.

انتهای پیام

captcha