خیری نیک‌اندیش با پرداخت 200 میلیون ریال زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد
کد خبر: 3703897
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

خیری نیک‌اندیش با پرداخت 200 میلیون ریال زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد

گروه اجتماعی- مدیرکل زندان‌های کردستان از کمک 200 میلیون ریالی خیر نیک اندیش برای آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان در گفت و گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فردی خیر با مراجعه به ستاد مردمی دیه کردستان ضمن پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال، دو زندانی جرائم غیرعمد بدهکار مالی در زندان را آزاد کرد.
وی افزود: پس از اعطای مبلغ یاد شده از سوی این فرد نیک اندیش به ستاد مردمی دیه، این مبلغ طی مراحل قانونی به حساب شکات پرونده دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد واریز و موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.
مدیرکل زندان‌های کردستان بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در سطح استان گسترش یافته و در این راستا خیرین و افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند برای آزادی این دسته از زندانیان و شادی خانواده‌های آنان در ستاد دیه حضوری فعال و مؤثر دارند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سطح استان که حامیان اصلی این ستاد مردمی هستند، عنوان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در حقیقت تلاش در جهت کاهش بسیاری از آسیب ها در جامعه خواهد بود.
ابراهیمی جشن گلریزان را نمادی از حضور گسترده مردم در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و اعلام کرد: در این جشن که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، مردم با هرگونه توان مالی حضور یافته و نقشی مهم در کمک به آزادی این افراد آسیب پذیر از زندان ایفا می‌کنند.
وی با اشاره به کمک‌های مردمی در جشن گلریزان اعلام کرد: در جشن گلریزان سال گذشته کمک‌های مردمی بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.
وی یادآور شد: مردم نیک اندیش کردستانی و خیرین می توانند کمک های نقدی خود جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره حساب های 77/20898989 نزد بانک ملت و 0105951078004 نزد بانک ملی و یا با شماره گیری کد دستوری 7777087#*780* از طریق تلفن همراه، واریز کنند.
انتهای پیام

captcha