ایران در جریان مبارزه با تکفیری‌ها اقتدار خود را صادر کرد
کد خبر: 3703913
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

ایران در جریان مبارزه با تکفیری‌ها اقتدار خود را صادر کرد

گروه سیاسی-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: انقلاب اسلامی در مبارزه با جبهه تکفیری‌ها و داعشی ها، اقتدار خود را صادر کرد و نشان داد ایران نه ‌تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزها هم توان دفاع از اقتدار خود را دارد.

به گزارش ایکنا، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: دشمنان ایران همگی دست‌به‌دست هم دادند تا مردم شاهد 40 سالگی انقلاب نباشند، اما با تدابیر با ارزش رهبری و همت مردم و مسئولان مردم جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار می‌کنند.

وی افزود: همه آحاد مردم و مسئولان، در همه حوزه‌ها باید همت کنند و پختگی خود را نشان دهند تا دوران پختگی و 40 سالگی ایران با موفقیت به ثمر بنشیند.

آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با مجاهدت‌ها و فداکاری مردان مرد مدافع حرم بهترین خبر که پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری‌هایی که از سوی مستکبران عالم حمایت می‌شدند را شنیدند که بهترین خبر بود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی عنوان کرد: جبهه مقاومت به همکاری جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و همبستگی توانست جبهه کفر را تار و مار کند و نقشه شوم دشمنان را بر آب کند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد جبهه تکفیر، ادامه داد: داستان شجاعت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باید برای نوجوانان و جوانان بازگو شود و در تاریخ و کتب درسی ثبت شود تا رشادت جوانان مدافع حرم و پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی و جبهه تکفیری‌ها ماندگار بماند.

انتهای پیام.

captcha