نقش کشف رموز پیوند قرآن و کشاورزی در توسعه استان
کد خبر: 3703979
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
حیدرپور مطرح کرد؛

نقش کشف رموز پیوند قرآن و کشاورزی در توسعه استان

گروه معارف- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشف رموز و پیوند بین موضوعات کشاورزی و قرآن می تواند ما را در دست یافتن به روش صحیح توسعه استان رهنمون باشد.

به گزارش ایکنا از مازندران دلاور حیدرپور امروز 19 فروردین ماه در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایکنا در مازندران ضمن تبریک سال نو گفت: خبرگزاری ایکنا یک رسانه ارزشی است و این سازمان در انعکاس اخبار قرآنی و نهاد رهبری نیازمند این خبرگزاری است.
وی با تاکید بر ارتباط موثر نهاد رهبری سازمان جهاد کشاورزی با خبرگزاری ایکنا، افزود: برگزاری فعالیت‌هایی در حوزه عقیدتی سازمان، برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای برنامه‌های به مناسبت‌های مختلف بستری مناسب برای ارتباط موثر با ایکنا است.

نقش کشف رموز پیوند قرآن و کشاورزی در توسعه استان
حیدرپور با تشکر از ایکنا در پوشش برنامه‌های و مسابقات قرآنی سازمان، تصریح کرد: بسیاری از مفاهیم در حوزه کشاورزی دارای مبانی دینی و قرآنی هستند و کشف رموز و پیوند بین موضوعات کشاورزی و قرآن می تواند ما را در دست یافتن به روش صحیح توسعه در حوزه کشاورزی رهنمون باشد.
در این نشست علی پاداشی سردبیر ایکنا مازندران با اشاره به اینکه خبرگزاری بین‌المللی قرآن بزرگترین خبرگزاری قرآنی جهان اسلام است، گفت: این خبرگزاری مفتخر است که مقام معظم رهبری جزو خبرنگاران افتخاری این مجموعه است.
وی ادامه داد: اغلب سازمان‌ها و ادارات فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارند و نیاز است با خبرگزاری تخصصی ایکنا بیشتر آشنا شوند تا بتوانند اخبار مربوط به این حوزه را در این خبرگزاری منعکس دهند.
سردبیر ایکنا مازندران با تقدیر از حمایت عبدالهیان سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران و نیز سیده زینب تقوی معاون فرهنگی این واحد اظهار امیدواری کرد: در سال جاری تدابیری برای حمایت از ایکنا اندیشیده شده که امید است با همراهی مسئولان استانی محقق شود.

لازم به ذکر است: ظهر امروز رئیس سازمان جهاد کشاورزی با حضور در جهاد دانشگاهی مازندران با واحد عبدالهیان سرپرست این نهاد انقلابی دیدار و در دفتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا حاضر شد.

انتهای پیام

نقش کشف رموز پیوند قرآن و کشاورزی در توسعه استان

captcha