پاسداری از جبهه فرهنگی و اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی تحقق می‌یابد
کد خبر: 3704238
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

پاسداری از جبهه فرهنگی و اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی تحقق می‌یابد

گروه فرهنگی- فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی گفت: حمایت از کالای ایرانی یک جبهه فرهنگی اقتصادی است که باید از این جبهه پاسداری شود.

 به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار«مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در یازدهمین یادواره سرداران و ۴۳۳ شهید شهرستان نکا و همچنین گرامیداشت شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید «محمد حسن طوسی» که در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد، اظهار کرد: سردار طوسی فرمانده حماسه آفرین و اسوه ایثار و پایمردی در جبهه های نبرد است که بعد از گذشت ۳۵ سال همچنان این فرمانده حماسه آفرین می‌‌درخشد.

وی با بیان اینکه فداکاری، ایثار، راز و نیازهای شبانه و همچنین جوانمردی سردار شهید طوسی به اثرگذاری در عملیات‌ها کمک شایانی کرد، افزود: ۲۲ هزار شهید در شمال کشور پیرو امام حسین(ع) و در دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه گام برداشتند که در این میان ۷ هزار نیروی رزمنده اعزام و ۴۳۲ شهید، ۴۰۰ جانباز و ۴۰ آزاده از شهرستان نکا تقدیم این خاک مقدس شدند.
سردار قربانی تصریح کرد: مقامی که خدا به شهدا، ایثارگران و رزمنده ها می‌دهد بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از گذشت سالیان سال زنده و تا ابد ماندگار می‌ماند.
فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در طی جنگ تحمیلی با وجود اینکه سربازان و رزمندگان این نظام با کمترین تجهیزات و امکانات در مقابل دشمنان بعثی قرار گرفتند بیشترین کشته را از نیروهای بعثی به جای گذاشتند به طوری که یک میلیون کشته بعثی و در مقابل آن ۲۰۰ هزار تن از رزمنده‌های این خاک مقدس به شهادت رسیدند.
قربانی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان در این برهه از زمان اظهار کرد: در طول تاریخ جنگ، انقلاب اسلامی هر روزه با تهاجمات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی مواجه می‌شد و خوشبختانه با فرماندهی و خرد ولایت فقیه زمان تمامی این ترفندها و تهاجمات در بدو شروع خفه شد.
سردار قربانی افزود: در شرایط سخت جنگی در عملیات فاو با اعتماد به شهید طوسی توانستیم پیروز میدان شویم و در شرایطی که تمامی شبکه‌های اطلاعاتی و ماهواره‌ها جمعیت، استقلال و جاسوس‌هایی که در خوزستان حضور داشتند ما را رصد می‌کردند شهید طوسی با طرح‌ها، برنامه‌ها و جابه جایی تجهیزات توانسته چشم جاسوسان و شبکه‌های اطلاعاتی دشمن را کور کرد.
وی با اشاره به تکریم از خانواده‌های شهدا گفت: یادواره‌های شهدا در واقع انتقال آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان است باید به این فرهنگ عاشورایی عمق بخشیده شود.
سردار قربانی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی گفت: حمایت از کالای ایرانی یک جبهه فرهنگی اقتصادی است که باید از این جبهه پاسداری شود.
وی با اشاره به وحدت و برادری در جبهه اقتصادی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جبهه نظامی  و سیاسی  اگر وحدت و برادری رزمندگان نبود قطعا پیروز میدان نبودیم لذا در این برهه از زمان در جبهه اقتصادی نیز باید وحدت را به معنای واقعی به کار بست.

انتهای پیام

پاسداری از جبهه فرهنگی  و اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی تحقق می‌یابد

captcha