بهره‌مندی طلاب تایلندی از «آموزش فلسفه»
کد خبر: 3704261
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
با توزیع کتاب صورت می‌گیرد؛

بهره‌مندی طلاب تایلندی از «آموزش فلسفه»

گروه بین‌الملل - کتاب «آموزش فلسفه» که با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در تایلند به زبان تایی، ترجمه و منتشر شده است، در اختیار طلاب علوم دینی این کشور قرار می‌گیرد.

بهره‌مندی طلاب تایلندی از فلسفه مصباح یزدی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ جلد اول کتاب آموزش فلسفه اثر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در تایلند در قالب طرح «تاپ» در 184 صفحه و با تیراژ یک هزار نسخه به زبان تایی، ترجمه و منتشر شد.

ترجمه این اثر با هدف پوشش جامعه مخاطب خاص شامل اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها در رشته‌های فلسفه و ادیان و علوم انسانی و طلاب علوم دینی تایلندی به انجام رسید.

مترجم کتاب «پراسرت سوکساسکاوین (شریف هادی)» و ویراستار «شیخ زین العابدین فندی» است که پس از ویرایش، مجدداً نیز توسط «شیخ ساراووت (علی) پیچایرات» کارشناس فرهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان مورد بازبینی و تائید نهایی قرار گرفته است.

بنابر اعلام این خبر، دو کتاب جدیدالانتشار رایزنی فرهنگی ایران در تایلند به زبان تایی «خدمات متقابل اسلام و ایران» و «آموزش فلسفه» برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بانکوک 2018 نیز در سطح عمومی در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha