اعزام 490 مددجو تنکابنی به اردوهای زیارتی و آموزشی
کد خبر: 3704481
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

اعزام 490 مددجو تنکابنی به اردوهای زیارتی و آموزشی

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن از اعزام 490 مددجو این شهرستان به اردوهای زیارتی و آموزشی خبر داد.

 گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، علی اکبر سیدی، رئیس کمیته امداد تنکابن با بیان اینکه اردوهای زیارتی و آموزشی با هدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزار شد، گفت: طی سال گذشته 490 نفر از مددجویان تحت حمایت  در این شهرستان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اعزام مددجویان به اردوها، برای  تقویت روحیه آنان و غنی سازی اوقات فراغت مددجویان تلاش می‌کند، افزود: 212 نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس، 45 نفر به کربلای معلی، 10 نفر به قم و 223 نفر به اردوهای درون استانی و منطقه‌ای در سال گذشته اعزام شده و از آموزش‌های لازم برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی بهره مند شدند.
رئیس کمیته امداد تنکابن ادامه داد: اردوهای زیارتی و آموزشی با هدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار شد.
لازم به ذکر است؛ در شهرستان تنکابن سه هزار و 102 خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام

captcha