حمایت از کالای ایرانی، زمینه ساز اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه
کد خبر: 3704522
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

حمایت از کالای ایرانی، زمینه ساز اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه

گروه سیاسی – امام جمعه چالدران گفت : حمایت از کالای ایرانی، زمینه ساز اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر آقایی امام جمعه چالدران در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم در بحث حمایت از کالای ایرانی، مسئولین را الگوی خود قرار می دهند، بیان کرد : مردم طبق سلیقه و رفتار مسئولین حرکت می کنند و اگر مسئولین کشور از تولید داخلی حمایت و استفاده کنند مردم نیز به سمت استفاده از کالای ایرانی روی می آورند.
وی افزود : دولت در تمام بخش ها نیز باید از کالای ایرانی استفاده و حمایت کند، از کارخانه هایی که مشکلات مادی دارند و با تعدیل نیرو مواجه هستند باید حمایت شود تا معضل بیکاری روز به روز فزونی نیابد.
وی ادامه داد : دولت در راستای تحقق شعار سال گذشته با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» موفقیت چندانی کسب نکرد و نتیجه مطلوب به تحقق نپیوست.
حجت الاسلام والمسلمین آقایی گفت : مقام معظم رهبری در راستای عدم تحقق شعار سال گذشته امسال را نیز با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کرد که همسو با اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد : مردم باید همانگونه که به سمت کالاهای خارجی گرایش دارند بر استفاده از کالای تولید داخلی تعصب داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دولت نیز باید از قاچاق و واردات بی رویه کالای خارجی به کشور جلوگیری کند، خاطرنشان کرد : طبق فرموده مقام معظم رهبری کالای قاچاق باید به عنوان حرام شرعی و قانونی شناخته شود و دولت نظارت جدی بر ورود قاچاق به کشور داشته باشد.
امام جمعه چالدران اظهار کرد : متاسفانه باید اعتراف کنیم که کالاهای خارجی باکیفیت بوده و از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار هستند که در این زمینه نیز باید تولیدکنندگان داخلی توجه کافی داشته باشند.
وی بیان کرد : تولیدکنندگان داخلی علاوه بر تولید کالای باکیفیت باید در راستای ارائه خدمات پس از فروش نیز موفق ظاهر شوند تا مردم با اطمینان کالای تولید داخلی را خریداری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آقایی افزود : اگر کالای ایرانی هم ردیف کیفیت و خدمات کالای خارجی باشد بدون شک مردم به سمت استفاده و حمایت از کالاهای داخلی روی خواهند آورد.
انتهای پیام

captcha