مدیرمتخلف در یزد برکنار شد
کد خبر: 3704821
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

مدیرمتخلف در یزد برکنار شد

گروه اجتماعی- بدنبال اقدام غیرقانونی یکی از مدیران مدارس شهر یزد در ماشین کردن اجباری موی سر تعدادی از دانش آموزان، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از پیگیری و رسیدگی ویژه به این موضوع در کوتاهترین زمان خبر داد و گفت: مدیر این دبستان امروز برکنار شد.

به گزارش ایکنا از یزد، به دنبال اقدام غیرقانونی یکی از مدیران مدارس شهر یزد در ماشین کردن اجباری موی سر تعدادی از دانش آموزان، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از پیگیری و رسیدگی ویژه به این موضوع در کوتاهترین زمان خبرداد و اظهار کرد: مدیر این دبستان امروز برکنار و یکی ازهمکاران فرهنگی به عنوان سرپرست مدرسه تعیین شده است.
دانافر گفت: پیگیری ویژه مسائلی که آگاهانه یا از روی سهل انگاری باعث آسیب زدن به روحیه لطیف دانش آموزان شود، مورد توجه جدی آموزش و پرورش استان است.
به گزارش ایکنا، روز گذشته مدیر یکی از مدارس شهر یزد در اقدامی عجیب موی دانش آموزان مدرسه را به‌ اجبار تراشید که همین موضوع سبب شد، والدین دانش آموزان در اعتراض به این اقدام در این مدرسه تجمع کرده و خواستار رسیدگی به این اقدام غیرقانونی انجام‌ گرفته از سوی مدیر مدرسه شوند.
والدین معترض با غیرقانونی دانستن اقدام مدیر مدرسه می‌گویند این موضوع سبب تضعیف روحیه فرزندانشان شده است. دانش آموزان این مدرسه در اعتراض به این اقدام امروز از حضور در کلاس امتناع کرده و مدیر خاطی نیز امروز به مدرسه نرفته است.
این موضوع صبح امروز پای دو تن از بازرسان اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد را نیز به این مدرسه بازکرده و این بازرسان سعی در دلجویی از والدین دانش آموزان مدرسه داشته‌اند اما والدین از این اقدام قانع نشده و خواستار برخورد قاطع با مدیر خاطی شدند.

انتهای پیام

captcha