حضور فعال جمعیت زنان فرهیخته لرستان در جلسات خانگی قرآن
کد خبر: 3704851
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
حجت‌الاسلام غلامی مطرح کرد:

حضور فعال جمعیت زنان فرهیخته لرستان در جلسات خانگی قرآن

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به حضور فعال جمعیت زنان فرهیخته و مشاورین آن جلسات قرآنی خانگی گفت: با پیگیری جمعیت زنان فرهیخته موجب صدور مجوز ورود ۷۰۰ مبلّغه به آموزش و پرورش داده شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، در جلسه انتخابات جمعیت زنان فرهیخته لرستان که سه‌شنبه، 21 فروردین در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: حضور فعال بانوان سراسر استان ظرفیت مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی است، کمااینکه اکرم قاضی دو سال گذشته به‌عنوان مسئول زنان فرهیخته زنان انتخاب شده بودند.
وی افزود: نقش ایشان شایسته سپاسگزاری است، کمااینکه هدف از این جلسه برگزاری انتخابات مرحله دوم زنان فرهیخته استان لرستان است.
حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: جمعیت بانوان فرهیخته لرستان از کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، کارگروه رسانه، کارگروه تحکیم بنیاد خانواده و کارگروه سبک زندگی تشکیل شده است.

راه‌اندازی کمیته قرآنی توسط جمعیت بانوان فرهیخته لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان به حضور فعال جمعیت زنان فرهیخته و مشاورین آن جلسات قرآنی خانگی اشاره و تصریح کرد: نشست هم‌اندیشی بررسی آسیب‌های اجتماعی بانوان، نشست با نماینده سازمان سراج، جلسه هم‌اندیشی بانوان فرهیخته، راه‌اندازی کمیته قرآنی در ماه رمضان و ارسال مبلغین به جلسات کمیته کتابخوانی برای ترویج فرهنگ مطالعه، نشست با مسئول بانوان صدا و سیما و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان را از دیگر فعالیت‌های این جمعیت برشمرد.
وی حمایت از زنان بی‌سرپرست، توزیع غدا و بسته فرهنگی در ماه رمضان را از دیگر فعالیت‌های جمعیت زنان فرهیخته لرستان دانست و گفت: این جمعیت در جمع‌آوری زنان متکدی و معتاد فعالیت‌های مطلوبی داشته است، کمااینکه بعد از انتخاب هیئت رئیسه یک نفر به‌عنوان مسئول جمعیت زنان فرهیخته انتخاب می‌شود.
حجت‌الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته با پیگیری جمعیت زنان فرهیخته لرستان مجوز ورود ۷۰۰ مبلّغ به آموزش و پرورش داده شده است و اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان توانست در بحث عفاف و حجاب رتبه اول را کسب کند.
یادآور می‌شود، در این جلسه از زحمات اکرم قاضی، مسئول سابق جمعیت زنان فرهیخته لرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha