خرید کالای ایرانی به معنای شکوفایی جوان ایرانی است
کد خبر: 3704891
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

خرید کالای ایرانی به معنای شکوفایی جوان ایرانی است

گروه اجتماعی- عضو هیأت رییسه موسسه سراج گفت: مسئولان باید از خواب غفلت بیرون بیایند و به فکر بازار داخل باشند زیرا توجه و تمرکز به بازار خارج به حیثیت ملی و جوان ایرانی ضرر وارد می‌کند.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی عضو هیأت رییسه موسسه سراج با اشاره به شعار سال 97 بیان کرد: مسلمانان همیشه با کفار در حال جنگ هستند و جنگ امروز ایران اسلامی با دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی است به همین سبب رهبر معظم انقلاب مساله حمایت از کالای ایرانی را مطرح کرده اند.
وی تصریح کرد: امروز دشمن در عرصه فرهنگی و اقتصادی به جامعه ما حمله کرده است، ما امروز با مشکلاتی در فضای مجازی، تهاجم فرهنگی، اقتصاد و جمعیت درگیر هستیم و حمایت از کالای داخلی راه کار خوبی برای این مساله است.
حجت الاسلام نقوی گفت: فهم مساله حمایت از کالای ایرانی باید برای مدیران ارشد جامعه حاصل شود و باید کسانی که در راس کار هستند از تولید و شکوفایی داخلی حمایت کنند.
وی در ادامه افزود: مسؤولان باید از خواب غفلت بیرون بیایند و به فکر بازار داخل باشند زیرا توجه و تمرکز به بازار خارج به حیثیت ملی و جوان ایرانی ضرر وارد می کند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: خرید کالای ایرانی به معنای شکوفایی سرمایه های داخلی است، زمانی که نیروی کار ایرانی شکوفا شود ایران اسلامی شکوفا شده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعصب نسبت به کالای ایرانی خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی باید با تعصب باشد اگر چه در این حمایت ضرری جزئی هم ببینیم، البته کالای ایرانی کالایی با کیفیت است و شرط حمایت از کالای ایرانی رقابت با تولید کنندگان خارجی است.
حجت الاسلام نقوی اظهار داشت: همانطور که در جنگ از نیروهای نظامی داخل باید حمایت کرد امروز نیز باید مردم کشور از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند.
وی در پایان گفت: حمایت از تولید داخلی به معنای حمایت از انقلاب و نسل های آینده است، ما باید با حمایت از ایران اسلامی همانند جنگ مشکلات اقتصادی را کنار بزنیم.
منبع: رسا
انتهای پیام

captcha