ثبت نام 112 نفر در سیزدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3705035
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

ثبت نام 112 نفر در سیزدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از ثبت نام 112 نفر در در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 7 بهمن‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد و بر اساس اعلام فراخوان مهلت ثبت‌نام تا 27 اسفندماه ادامه داشت که با تدابیر مسؤولان این مهلت تا 10 فروردین تمدید شد.
وی ادامه داد: این آزمون‌هال هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شد که امسال برای نخستین‌بار در این آزمون‌ها رشته حفظ 3 جزء افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌نام، این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء می شود. .
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی افزود: در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 112 نفر در استان آمادگی خود را برای شرکت در رشته‌های مختلف این آزمون‌ها اعلام کردند.
تقی پور تصریح کرد: همچنین از 19 تا 25 فروردین‌ماه ویرایش اطلاعات متقاضیان صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها می توانند با مراجعه به سایت سازمان دارالقرآن اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند.
گفتنی است؛ آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود .

captcha